יום שבת, 17 באוקטובר 2015

תכנון נכון של עיצוב מצגת



כל מצגת אמורה לעזור למוען להעביר מסר לנמענים. יחד עם זאת, יש הבדלים גדולים בין סוגים שונים של מצגות. ההבדל הראשון הוא בין עיצוב מצגת עסקית לבין מצגת חינוכית. ניתן לראות כיצד מצגת עסקית מעוצבת במטרה להגדיל את קהל הלקוחות או להגביר את המכירות, בעוד מצגת חינוכית מעבירה מסר אקדמי או לימודי. הבדל שני ולא פחות חשוב קשור לקהל היעד: יש מצגות שפונות לילדים, מצגות לצעירים וסטודנטים ומצגות למבוגרים או בני גיל הזהב. תכנון נכון מאפשר התאמה של המצגת למאפיינים השונים והוא מבטיח את יעילותה.

במסגרת התכנון של עיצוב מצגת יש להביא בחשבון גם את התנאים ואת הפרטים השונים. הזמן המומלץ למצגת הוא עד 30 דקות, לכן אין סיבה להשקיע במצגת ארוכה מדי. לחילופין, כמות השקפים אמורה להיות 15-20. זו כמות שתאפשר לקהל היעד לשמור על עניין ותשומת לב. כמות קטנה מדי עלולה ליצור עוגמת נפש ותסכול, בעוד כמות גדולה תביא לתחושת שעמום. התכנים המופיעים בתוך השקפים חייבים בכל מקרה להיות מדויקים וענייניים. 



עיצוב מצגת עם אנשי מקצוע
מי שרוצה לחסוך לעצמו מאמץ והוצאות יכול לפנות לאנשי מקצוע לטובת עיצוב מצגת. עיצוב מן הסוג הזה מבוצע בשיתוף פעולה עם הלקוחות, הוא כולל התחייבות לעמידה בלוח זמנים והוא מתאים למגזר הפרטי והעסקי.
מצגת צריכה לשרת את צרכי הלקוח ולהציע שילוב בין גרפיקה, תוכן, מסרים מדויקים ותכנון זמן לפי מגבלות המקום והיעד. אנשי מקצוע מנוסים עוסקים בעיצוב סוגים שונים של מצגות. הם מכירים היטב את התחום ויש להם את הידע הטכני הדרוש. בעיצוב עם אנשי מקצוע הלקוח יכול להתפנות לטיפול בכל שאר הפרמטרים שיקבעו את הצלחת הפרזנטציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה