יום שבת, 17 באוקטובר 2015

מרכזיה לעסקים במרכז



מרכזיית הטלפונים היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של שירות הלקוחות שלכם
שירות הלקוחות שלנו הוא, כפי שרבים כל כך מבינים כיום, אולי החלק המשמעותי ביותר של העסק שלנו. אנחנו משקיעים שנים רבות בשיפור העסק, בשכלול המוצר ובשיווק יקר ונרחב, אבל לא מצליחים לשמר לקוחות ולמשוך לקוחות מתעניינים בשל השקעה פחותה בשירות לקוחות, כפי שהיא מתבטאת יותר מכל דבר אחר במענה הטלפוני שלנו. ובכן, לא עוד – אנחנו צריכים פתרון איכותי של מרכזיה לעסקים במרכז, שיאפשר לנו לתת את המענה הטלפוני האיכותי ביותר ללקוחות שלנו, ושהוא למעשה ההשקעה הבסיסית והחשוב ביותר בשירות לקוחות.



מבין האפשרויות הרבות של מרכזיה לעסקים במרכז, אפשרות אחת בולטת מעל כל השאר
כיום, כאשר מחפשים אפשרויות של מרכזיה לעסקים במרכז, אנחנו עדים להשתלטות כמעט מוחלטת של אפשרות טכנולוגית מובילה ואיכותית אחת – מרכזיות ה-IP. מרכזיית IP היא לא מרכזייה המבוססת על חיבורי טלפון קוויים של בזק כפי שהכרנו אותם במשך שנים, אלא על כתובות IP שהופכות כל טלפון ליחידת קצה בעלת כתובת ומספר טלפון. כך למעשה מבוססת מרכזיית ה-IP על תשתית האתרנט של העסק שלנו, שהיא בכל מקרה מפותחת וחדשנית, ולא על תשתיות הטלפונים המיושנות.

אז מה בעצם היתרונות של מרכזיית IP כפתרון שלנו לצורך במרכזיה לעסקים במרכז?
מרכזיית IP כפתרון של מרכזיה לעסקים במרכז היא פתרון איכותי מאוד שהיתרונות שלו רבים. הבולט שבהם הוא אולי פוטנציאל ההתרחבות שלה, שכן הוספת מספרים בה הופכת קלה מאוד בזכות חוסר התלות בתשתית קווית. בנוסף, יתרון גדול שאי אפשר להתעלם ממנו הוא המחיר. המרכזייה עצמה היא אמנם יקרה יותר, אך עם מרכזיית IP אנחנו משלמים מחיר קבוע בכל חודש, ולא מופתעים בכל חודש מהמחיר שאנחנו משלמים על שיחות יוצאות מהעסק שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה