יום חמישי, 27 במרץ 2014

לופט



מה ההבדל בין לופט לבין צימר?
לופט וצימר יכולים לתת מענה על צרכים זהים. שניהם מיועדים לאירוח של מספר מבקרים מצומצם ושניהם מפוזרים בכל רחבי הארץ. יש הרבה סוגים של מתחמי אירוח והלקוחות יכולים לבחור את המקום המתאים עבורם על פי שיקולים של מחיר, המלצות קודמות או העדפות אישיות. מעבר לכך, לופט וצימר מציעים אבזור מלא ותנאים נוחים עבור מסיבות בהיקפים שונים. אך למרות הדמיון, יש מספר הבדלים שאי אפשר להתעלם מהם בעת השוואה בין יחידות נופש ובילוי.

אפשרויות הלינה
ההבדל המשמעותי ביותר הוא באפשרות הלינה. בעוד לופט מציע לינה כחלק מאבזור או תנאי השכרה, צימר מתמקד בלינה בתור האטרקציה העיקרית. רוב המשפחות או בני הזוג המגיעים אל צימר עושים זאת על מנת לישון בו לילה אחד לפחות. כוונה מן הסוג הזה לא קיימת בעת השכרת מתחמי בילוי אחרים, בהם האורחים מעדיפים שהות של מספר שעות בודדות בלבד. 



מחיר ועלויות נוספות
הבדל נוסף בין לופט לבין צימר הוא במחיר. משתלם יותר להשכיר מתחמי בילוי מהסוג של לופטים, מאשר לנסוע רחוק עד צימרים בצפון או בדרום. עם זאת, בשתי האפשרויות מדובר על אירוח הכולל אבזור מלא מהסוג של בריכה, ג'קוזיו לעיתים גם מערכות סאונד ובידור, שולחן סנוקר, מרפסת פרטית וכן הלאה. החישוב הנכון צריך להתייחס אל כל ההיבטים השונים באירוח ולעזור ללקוח בביצוע השוואה יסודית. 

התאמה למשפחות עם ילדים
רוב המשפחות מחפשות אחר צימר לצורך חופשות קצרות או ארוכות. מנגד, לופט מתאים בעיקר ללקוחות צעירים או לבני זוג המעוניינים להתפנק. מהבחינה הזו ההבדלים בין האפשרויות נובעים מהמקום הפנוי, מהאופי ומהייעוד של האירוח. התאמה למשפחות היא יתרון לטובת צימר ויש לזכור זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה