יום שני, 17 במרץ 2014

שולחנות מנהלים לעיצוב המשרד




כאשר מתכננים כניסה למשרדים חדשים יש הרבה פרטי ריהוט משרדי שיש להביא בחשבון, ואחד החשובים בינהם הם שולחנות מנהלים. שולחנות מנהלים אמורים להיות מאד פרקטיים ולאפשר למנהל לעשות את עבודתו בצורה נוחה הן מבחינה אישית וגם כאשר הוא מארח אנשים בחדרו. על שולחנות אלה להיות חזקים ונוחים לשימוש ועליהם להיות מתוכננים כך שכל הציוד הנדרש למנהל ימצא את מקומו הנכון והנוח לשימוש על השולחן על פי צרכיו של המנהל הספציפי.
בנוסף לקריטריון הנוחות יש לשים לב גם לקריטריון העיצוב שהוא לא פחות חשוב, ובמיוחד בחדרי מנהלים.

שולחנות מנהלים מעוצבים
שולחן מנהלים הוא פריט ריהוט גדול בחדרו של המנהל ועליו להשתלב בעיצוב החדר באופן הרמוני. אם עיצוב המשרד הכללי הוא בסגנון קלאסי עם הרבה עץ ושטיחים מקיר לקיר, תמונות על הקירות והצללה מיוחדת על החלונות, גם על שולחנות המנהלי המנהל להיות באותו קו העיצוב ולהשתלב בו. אם מדובר במשרד הרבה יותר צעיר בגישת העיצוב שלו או בעיצוב מודרני עם קווים ישרים והרבה זכוכית ומתכת גם על שולחנות מנהלים להיות מותאמים לסגנון עיצוב זה.
כיום ניתן לבחור שולחנות מנהלים מסוגים שונים לרבות:
·         שולחן מנהלים מעץ מלא בצבעי עץ טבעי בגוונים שונים ובגדלים שונים
·         שולחן מנהלים מעץ וזכוכית
·         שולחן מנהלים ממתכת עם משטח עץ או זכוכית
·         שולחן מנהלים עם תוספת אורכית לצרכי ניהול ישיבות במשרד
·         ועוד
חשוב ששולחנות מנהלים יקרינו יוקרה ונוחות. ניתן לרכוש שולחנות מנהלים בגדלים שונים ובצבעים מגוונים. שולחנות מנהלים ניתן למצוא בבתי מסחר רבים המתמחים בריהוט משרדי או להזמין שולחנות מנהלים על פי מידה מדוייקת ולפי צרכים מיוחדים אצל נגרים המתמחים בייצור שולחנות אלה בהקפדה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה