יום חמישי, 27 במרץ 2014

מתנות לעובדים



יש יחסים מאוד ברורים בין מנהלי עסקים ובין העובדים שלהם, ואם חשוב לכם לעמוד בנורמות ולא לאכזב את העובדים שלכם, אז כדאי שתזכרו שמידי פעם הם מצפים למתנות. יש מנהלים שנותנים מתנות לעובדים המצטיינים מידי חודש, ויש אחרים שנותנים מתנות לעובדים לקראת חגים או אירועים חשובים אחרים. כדאי גם לכם לקחת את זה בחשבון, כי אין ספק שזה ישנה את האווירה במשרד. 

איפה מומלץ לרכוש את המתנות לעובדים?
יש מתנות לעובדים בלא מעט חנויות שתוכלו להגיע אליהן כדי לבחור את המתנות הרצויות, אך כמו כל דבר אחר בימינו, גם את מתנות העובדים תוכלו לקנות באינטרנט. קניית מתנות לעובדים באינטרנט היא בדרך כלל יותר זולה ומשתלמת, כך שבהחלט כדאי לבדוק את האפשרות הזאת ולראות האם גם את המתנות שבהן אתם מעוניינים תוכלו למצוא אונליין. 




מתנות לחגים
אם החלטתם שאתם לא רוצים לתת מתנות לעובדים המצטיינים אלא לתת מתנות לעובדים לקראת החגים, אז בהחלט כדאי שתתארגנו לקראת זה מראש. אם יש לכם הרבה עובדים הרי שיהיה מדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה בכל שנה, ולכן בהחלט כדאי להכניס את העניין הזה לתקציב השנתי שלכם. 

התייעצו עם העובדים
במידה ויש לכם מספר רעיונות למתנות שאתם חושבים לקנות לעובדים שלכם, הדרך טובה ביותר לבחור בין כל האופציות היא פשוט לשאול את העובדים. בדרך כזו תוכלו לתת להם להביע את דעתם, ואין ספק שכך תוכלו לבחור במתנה שתגרום להם לאושר הרבה יותר גדול. אסור לשכוח שבסופו של דבר הרעיון הוא לשמח את העובדים ולגרום לכך שהם ישתמשו במתנות או לפחות ייהנו מהן, ולכן לשאול אותם זו בהחלט בחירה נכונה שתוכל להיות יעילה מבחינתכם וגם מבחינתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה