יום שבת, 15 במרץ 2014

הסרת עין הרע



מרגישים שהחיים נתקעו?
אתם מנסים לעשות את הטוב ביותר ועדין לא מתקדמים? קורים לכם כל מיני דברים לא נעימים ברצף ואתם מתקשים להבין את המקור שלהם? אם כך, הגיע הזמן שתתחילו לפעול כנגד המצב הזה, כי החיים שלכם יכולים להיראות יותר יפים. אם אתם שואלים את עצמכם מה גורם למצב שבו אתם נמצאים, אז כדאי שתדעו שיכול להיות שזו עין הרע, ואין ספק שהפתרון הטוב ביותר הוא הסרת עין הרע.


עין הרע
בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, לא תמיד עין הרע נעשית על ידי השונאים שלנו או על ידי האויבים שלנו. לפעמים מישהו עושה עלינו עין הרע אפילו בלי להתכוון לכך, פשוט כי רצו לו בראש מחשבות לא טובות לגבינו, מבלי שזה היה רצוני. לכן חשוב להבין שאם זה המצב, עדיף לכם להשקיע בנושא של הסרת עין הרע, כי הסרת עין הרע יכולה לשפר פלאים את איך החיים שלכם.


קמעות ואבנים

הסרת עין הרע יכולה להתבצע על ידי כך שתתחילו לענוד קמע מתאים או על ידי כך שתתחילו להחזיק קרוב אליכם אבנים, ובמיוחד אבן טורקיז. לכל אבן יש יכולות אחרות, ואבן שיכולה לסייע בכל התהליך של הסרת עין הרע היא אבן מבורכת שלא כדאי יהיה לוותר עליה .

טיהור מקצועי
אפשר לבצע הסרת עין הרע גם על ידי טיהור הגוף שלנו או המקום שבו אנחנו חיים, ואין ספק שגם שיטה כזאת יכולה לעזור מאוד. במידה ואתם לא מכירים את התהליך הזה ולא רוצים ללמוד מאתרי האינטרנט השונים כיצד לבצע אותו בכוחות עצמכם, אתם יכולים לפנות אל המומחים בתחום. יש לא מעט אנשים שיוכלו לעזור לכם בהסרתה של עין הרע, וככל שתיפנו אליהם מוקדם יותר כך חייכם ישתפרו מהר יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה