יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

עורך דין תאונות עבודה



מתי פונים לסיוע של עורך דין תאונות עבודה?
תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא לייצג אתכם מול מספר גורמים מרכזיים, במידה ואתם חו"ח עברתם תאונת עבודה. לעניין זה, חשוב מאד להגדיר מתי בעצם פונים אל עורך דין תאונות עבודה, שכן לא תמיד ברור מה מוגדר כתאונת עבודה. מדובר על אירוע חד פעמי ובלתי צפוי, אשר נגרם לכם כתוצאה מהפעילות שלכם במקום העבודה, או פעילות הקשורה למקום העבודה. לכן, גם אם נסעתם בשליחות מקום העבודה, או פשוט נסעתם אליו בבוקר (ובוודאי אם הייתם בשטח מקום העבודה בעת התאונה) - אזי מדובר על תאונת עבודה, וחובה עליכם לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בהקדם האפשרי.

מסייע לכם בכל הצעדים
במקביל לפניה שלכם למשרד של עורך דין תאונות עבודה, מומלץ גם לנקוט בעוד כמה צעדים דחופים במיוחד, שיסייעו לכם בהמשך לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם. ראשית, פנו הקדם האפשרי לקבלת טיפול רפואי. גם אם נראה לכם שמדבור על פגיעה קלה - זו יכולה להיות חמורה בהמשך, וככל תקדימו לפנות לטיפול רפואי, כך יוכל עורך דין תאונות עבודה להוכיח כי חוויתם פגיעה ממשית ואתם זכאים לפיצויים.
לאחר מכן, יתחיל תהליך דרישת הפיצויים.


לפי החוק, אתם זכאים לקבל פיצויים הן מהמעסיק שלכם, והן מהמוסד לביטוח לאומי. עורך דין תאונות עבודה יוכל לייצג אתכם מול שני הגורמים הללו, ולדאוג שתקבלו את כל הפיצויים הנדרשים בחוק. נוסף על כך, אם הייתם מבוטחים בפוליסה פרטית משלכם - עורך הדין יוכל לסייע לכם בהגשת התביעה המתאימה לחברת הביטוח לקבלת הפיצוי - והדבר קריטי במיוחד עבור אנשים שהם עצמאיים.

פיצויים משמעותיים וגבוהים
חשוב מאד לדעת כי עורך דין תאונות עבודה מסייע לכם בהשגת פיצויים גבוהים, שיכולים להגיע לעתים לכדי מאות אלפי שקלים וזאת הן בעקבות ההוצאות שנדרשו לטיפול הרפואי, והן אובדן ימי העבודה ואובדן כושר עבודה, זמני או חלקי - מה שגורר אחריו פגיעה בהכנסות. כך עורך הדין יוכל לסייע לכם להגיע לכיסוי מלא של ההוצאות, וקבלת פיצויים הולמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה