יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

חבילות שי



הבחירה במתן חבילות שי בתור מתנה לאדם מסוים, ללא כל צל של ספק יכולה לחסוך לכם לא מעט זמן בחיפוש אחר המתנה המתאימה. לצורך הענין, במקום להתחיל להרכיב סל מתנות, או לנסות ולמצוא את המוצר המושלם ביותר לכל הדעות, אתם יכולים לתת לאדם חבילות שי שכוללות בתוכן מספר רב של מוצרים, וכך אתם יודעים שהוא תמיד יוכל למצוא בהם שימוש. עם זאת, יש כידוע הבדלים רבים מאד בין חבילות השי השונות. ההבדלים הללו נעוצים בעיקר בתוכן שלהן. לרוב, לא תמצאו חבילות שי שמערבבות בתוכן מוצרים לאל כל הקשר ביניהן, ותמיד יהיה חוט שמקשר ביניהן. אז מהן האפשרויות, ומתי הן יכולות להתאים?

כמה דוגמאות לחבילות מוצלחות
ניקח למשל חבילות שי אשר בהן הקשר בין המוצרים, הוא בכך שהם כולם יכולים להתאים לפיקניק נהדר בחיק הטבע. בחבילות השי הללו, תוכלו למצוא מוצרים כמו בקבוק יין איכותי, שוקולדים מפנקים, פירות טריים, שמן זית, וגם סוגים שונים של ריבות. כמובן שהחבילה עצמה יכולה להגיע בתוך תיק פיקניק או סלסלת פיקניק, להשלמת המראה.



יש גם חבילות שי מסוג שונה לגמרי - שהפעם מה שמקשר, הוא ההתאמה שלהן לארוחת בוקר מפנקת במיוחד. חבילות אלו כוללות סט יוקרתי של סכו"ם, צלחות וכוסות. כמו כן הוא כולל שוקולדים נהדרים, חטיפי מוזלי טבעיים וטעימים, עוגיות נהדרות, ועוד שפע של פינוקים טעימים במיוחד לבוקר קסום.
אפשר גם להעניק חבילות שי שנעות סביב הקונספט של ארוחות יוקרה - וכך אפשר למצוא בהן בקבוקי יין, גבינות יוקרתיות במיוחד, ממרחים מחומרים טבעיים, ועוד שפע של פינוקים מדהימים.

עוד שפע של רעיונות
שלושת הדוגמאות של חבילות שי הבאנו לפניכם, מהוות רק טיפה אחת, בין של אפשרויות שונות. בסופו של יום, כאשר אתם רוצים להעניק לאדם מסוים חבילות שי, או שמדובר על קבוצה של אנשים - חשבו תמיד מה הם רוצים, מהם התחביבים שלהם, מה טיב היחסים ביניכם ומה התקציב שלכם - וכך תוכלו להעניק את החבילות היפות ביותר שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה