יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

כללית אופטיקה



מה מקבלים במסגרת של כללית אופטיקה?
אין זה סוד כי עלותם של מוצרי האופטיקה בארץ לאורך שנים רבות היא גבוהה ביותר לכל הדעות. יחד עם זאת מאחר ולא מדובר במוצר אשר נחשב מותרות – חייבים לרוכשו. התוכנית של כללית אופטיקה, באה לספק הטבות שונות לחברים בקופת חולים כללית, אשר סובלים מבעיות שונות בתחום הראיה. כפי שאתם בוודאי יודעים, כדי להחזיר את הראיה החדה עליכם להתאים לעצמכם פתרון של משקפיים או עדשות מגע. לא פעם, מדובר על מוצרים יקרים במיוחד, בסכומים שנעים בין מאות לאלפי שקלים. מהצד השני - אתם רוצים ליהנות מהפתרונות האיכותיים ביותר שיש, ולא להתפשר על איכות הראיה שלכם. כאן באה תוכנית כללית אופטיקה, ונותנת לכם את המענה הטוב ביותר שיש בתחום.

הנחות והטבות ובדיקות בחינם
אם אתם חברים בתוכנית של כללית אופטיקה, תוכלו לפנות לרשת החנויות של קופת החולים, או לחנויות אשר משתפות פעולה עם התוכנית - ולעבור בחינם, ללא שום תשלום, בדיקת עיניים במתחם, ע"י אופטומטריסט מוסמך. חשוב להבין שעצם הבדיקה לא מחייבת אתכם כלל לרכוש משקפיים או עדשות מגע באותה חנות, ואתם יכולים לעבור את הבדיקה בחינם אך ורק משום שאתם חברים בתוכנית של כללית אופטיקה. כך תוכלו לדעת איזו בעיה יש לכם, האם היא עברה שינוי לטובה או לרעה, וכך כמובן לדעת איזה פתרון יכול להתאים לכם.



לאחר מכן, החברות בתוכנית של כללית אופטיקה תעניק לכם הטבות והנחות שונות, כולל הנחות על מסגרות ועל עדשות, כאשר מדובר לעתים על הטבות של מאות שקלים (ללא כפל מבצעים), ומבחינתכם מדובר על הנחה משמעותית מאד.

איך אפשר לקבל את ההטבה?
כדי להצטרף להטבה של כללית אופטיקה, אין צורך לבצע מהלכים מיוחדים. עצם החברות במסגרת הפלטינום בקופת חולים לכללית, מעניקה לכם את ההטבה הנדרשת. אפשר תמיד גם להרחיב את הכיסוי הביטוחי שלכם, במידה ואתם חושדים שי שלכם בעיית ראיה שהולכת ומתפתחת. חשוב גם לציין, כי החברות בתוכנית של כללית אופטיקה היא משמעותית עבור הילדים שלכם, שכן הם זוכים לקבל כיסוי נרחב עוד יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה