יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

בתים למכירה בכפר סבא



האם זה הזמן לחפש בתים למכירה בכפר סבא?
מצד אחד, אתם חולמים כבר זמן רב לעבור דירה למקום חדש, והאפשרות לסקור בתים למכירה בכפר סבא מרגישה לכם מאד קורצת, שכן אתם מעוניינים לחיות באזור עם איכות חיים גבוהה במיוחד, וכפר סבא נמצאת כיום בתנופת פיתוח מרשימה מאד, והיא שומרת על הדירוג הגבוה שלה ברשימת הערים אשר כדאי לגור בהן. מן הצד השני, לעתים אתם תוהים האם זה הזמן המתאים לרכוש בתים למכירה בכפר סבא, והאם לא כדאי לשים לב לשינויים השונים במחירי הנדל"ן ברחבי הארץ. אין זה סוד, כי כאשר מדובר על עסקת נדלן כל שהיא, ויותר מכך – רכישה של בית למגורים שלכם בו, הרי שמן הסתם חשוב מאד לדעת ולהבין מהי המגמה כיום בתחום זה.

האם נראה שינוי במחירים?
כבר זמן רב, אשר מדובר על פיצוץ בועת הנדל"ן ועל כך שהמחירים הגיעו לשיא. עם זאת, השיח על מחירי הנדל"ן נמצא כבר לפחות חמש שנים - אשר לא נראה שינוי בפתח. המדדים של הלמ"ס מראים, כי השינויים בערך הדירות (גם של בתים למכירה בכפר סבא וגם של בתים ודירות בכל רחבי הארץ) הם קטנים אמד. יש עליה במחירי הנדל"ן - והיא מתונה למדי. כלומר, אם תמתינו עוד מספר שנים - השינוי במחיר כבר יהיה משמעותי, וזאת משום שהמדינה נמצאת בצמיחה מתמדת, ולכן גם המחירים לצרכן הולכים ועולים. בנק ישראל מצדו עורך שינויים קטנים בלבד בריבית, ומבחינה זו ערך המשכנתא שלכם לא יהיה שונה באופן מהותי מבחינת הריבית המוצעת. לכן, כדאי מאד להתחיל ולסקור כבר עכשיו בתים למכירה בכפר סבא, שכן המחירים לא ירדו בעתיד, וזו ללא ספק תקופה מעולה להתחיל לחפש דירות.

  
אפשר לחפש בכל העיר
כמובן שאתם יכולים לחפש ה בכל אזור אשר נראה לכם. בעיקר כולה יש פרויקטים נהדרים של דירות ובתים חדשים, כולל פרויקטים של ריאה ירוקה בתוך העיר. מדובר על אזור שמותאם לאוכלוסיות שונות - הן לזוגות צעירים, הן למשפחות עם ילדים, והן למבוגרים אשר מחפשים מקם שקט ונעים לגור בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה