יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

טיפול למשאיות



טיפול למשאיות במוסך מורשה
איש לא יערער על העובדה, כי משאיות זקוקות לטיפולים כל הזמן על מנת שהן תוכלנה לעשות את העבודה אשר מוטלת עליהן בצורה האמינה ביותר שיש. משאיות הם רכבי עבודה אשר באופן טבעי נעשה בהם שימוש אינטנסיבי ביותר, ועל כן הבלאי שלהם גדול בהרבה מרכבים פרטיים כאלה ואחרים אשר עומדים רוב שעות היום צמוד לבית או למקום העבודה. משאית היא למעשה העסק של בעליה ללא כל צל של ספק, והיא נמצאת בתנועה כל הזמן. טיפול שוטף ותחזוקה נכונה של המשאית לא רק הופכת אותה לבטיחותית יותר, אלא מבטיחה הכנסה שוטפת לבעליה כל הזמן.
מוסך מורשה למשאיות
צריך לחשוב על תחזוקת המשאית כמו על תחזוקה של עסק. אם יש לכם מסעדה והמזגן התקלקל, הרי שלא תזמינו טכנאי שאינו מוכר לכם רק בגלל שהוא יותר זול, נכון? כך יש להתייחס גם למשאיות. טיפול במשאיות יש לעשות במוסכים מורשים וגם עם מדובר בעלויות גבוהות יותר ממוסכים לא מורשים אתם תקבלו את הטיפול הטוב ביותר עם חלקי החילוף הבטיחותיים והמקוריים בכל כניסה למוסך.
מכיוון שיש מספר רב של יצרני משאיות והם מתחלקים למספר יבואנים, הרי שניתן למצוא מוסכים מורשים לכל אחת מהיצרניות. מוסכים מורשים אלה עושים טיפול למשאיות בעת הצורך וגם טיפולים תקופתיים על פי הוראות היצרן ומשרד התחבורה.


טיפול למשאיות – בטיחות מעל לכל
מוסכים מורשים למשאיות נמצאים בפיקוח כפול, גם של משרד התחבורה וגם של היצרן עצמו. רמת העבודה, חלקי החילוף והבטיחות נשמרים בקפדנות רבה. בנוסף לכך, מכיוון שחלקים רבים במשאיות של היום הם אלקטרוניים וממוחשבים הטיפול הנכון בהם יכול להתבצע רק במוסכים מורשים. טיפול למשאיות כיום לא כולל אך ורק טיפול מכאני או חשמלי, אלא גם טיפול לכל החלקים האלקטרונים והממוחשבים.
טיפול למשאיות במוסך מורשה מבטיח לבעל המשאית תפקוד בטיחותי מושלם ומונע תקלות ותאונות בעתיד. חשוב לזכור כי כאשר משאית מעורבת בתאונה ברוב המקרים מדובר על נפגעים ועל הרוגים שניתן למנוע על ידי טיפול למשאיות במוסכים מורשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה