יום שבת, 22 בספטמבר 2012

עורך דין מקרקעין


עורך דין מקרקעין מסייע לכם לקראת בנייה
אחת הפעולות המורכבות אך הייחודיות ביותר שאפשר לבצע בתחום המקרקעין, היא פעולה שנשמעת פשוטה מאד לכאורה - בנייה. הבנייה היא לב ליבו של תחום המקרקעין, ועם זאת היא אולי גם התחום המורכב ביותר בתוכו. יש מגוון רחב מאד של סיטואציות שעלולות להיות מורכבות - עבודה מול הרשות המקומית, תשלום של היטלים ומסים מתאימים, עבודה מול קבלנים וכיו"ב. כל אלו מצריכים לא פעם שתפנו אל עורך דין מקרקעין שיסייע לכם לאורך כל התהליך, ויאפשר לכם להיות רגועים בידיעה שהענין שלכם נמצא בטיפול ידיים מקצועיות ביותר.

כיצד עורך הדין מסייע לכם בעסקאות מקרקעין שונות?
לא משנה איזה סוג של בנייה אם מבצעים או אחראים או מנהלים - תמיד חשוב שתעבדו בצמוד אל עורך דין מקרקעין שיעמוד לצדכם. הדבר חשוב לדוגמה כאשר אתם מפקידים את פרויקט הבניה בידיו של קבלן. אתם צריכים לנסח חוזה מתאים למול הקבלן, שבו יהיו מועדים להתחייבויות, הסכמות על חריגות שונות, וכן להגדיר בכלל את מהות התפקיד. את החוזה הזה כותב, מנסח ומאשר עורך דין מקרקעין מוסמך לכך.

עבודה מול הרשות המקומית
כאשר אתם מבצעים בנייה בשטח מסוים, לא מדובר על שטח עצמאי. זהו שטח אשר למעשה הוחכר לכם
(כמעט תמיד ) ממנהל מקרקעי ישראל ונמצא תחת האחריות של הרשות המקומית שבה נמצא הקרקע. לכן, עליכם לשלם לא מעט מסים והיטלים שונים הן לרשות המקומית והן למנהל מקרקעי ישראל ברגע שאתם רוכשים את הקרקע ו/או מקיימים עליה בניה חדשה ( כמו לדוג' היטל השבחה ). עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם ולהבהיר אילו סכומים עליכם לשלם, ומתי ניתן לקבל עליהם פטור על פי חוקי מדינת ישראל.

מקדימים לפנות ומקדימים לעבוד
ככל שתקדימו לפנות אל משרדו של עורך דין מקרקעין מוסמך, כך תוכלו להתחיל להאיץ את השלבים השונים של הבנייה. עורך הדין יוכל לסייע לכם בפתרון כל ההליכים הביורוקרטיים הדרושים, כך שתוכלו להתפנות אל העבודה המקצועית.

תגובה 1:

  1. בטרם החלטנו לבקש את שירותיו של עורך דין ליקויי בנייה, עלינו להביא בחשבון כי אנו עלולים להתחיל הליכים משפטיים שעלולים לארוך זמן רב ולצרוך משאבים כספיים לא מעטים. לכן , מומלץ לפנות לעורך דין רק לאחר שאנו בטוחים כי מיצינו את כל הדרכים האלטרנטיביות ולא נותרה ברירה אחרת, מלבד להיעזר בשירותיו של עורך דין ליקויי בניה. ניתן לפנות לעורך הדין בכל שלב משלבי הרכישה או הקבלה של הדירה. שלב הפניה לעורך הדין תלוי במהות הבעיה שאליה נקלענו.
    עורך דין ליקויי בניה

    השבמחק