יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

שתלים בשיניים

מתי שמים שתלים בשיניים?

אנשים רבים סובלים מכאבים ואי נוחות באזור הפה בעת הלעיסה ודוחים את הטיפול אצל רופא השיניים בזמן שיכולים לעבור פרוצדורת שתלים בשיניים אשר תאפשר להם לחיות חיים טובים יותר. פרוצדורה זו מתבצעת אצל רוב רופאי השיניים ומתאימה לרוב המטופלים. בניגוד לעבר, אז האופציה היחידה הייתה החדרת כתרים ושיניים תותבות, הרי שהשיטה של שתלים בשיניים מביאה פתרון מצוין לכל מי שזקוק להשלמת שיניים בפיו, ומעוניין לעשות זאת בשיטה המודרנית ביותר ובאופן מקצועי .

שתלים בשיניים – מתי זה רלוונטי?

ישנם מספר מקרים בהם רופא השיניים יציע טיפול של שתלים בשיניים על מנת להשלים שיניים חסרות. ידוע כי אנשים המעורבים בתאונת דרכים, בקטטה או שספגו מהלומה חזקה לפעמים מאבדים חלק מהשיניים שלהם ופרוצדורת שתלים בשיניים היא הדרך הטובה ביותר לשחזר את השיניים הטבעיות שאיבדו. פרוצדורה זו רלוונטית גם עבור מטופלים שבעקבות מחלה, איבדו את כל או חלק מהשיניים שלהם כמו למשל מחלות חניכיים כלשהן או מקרה של עששת שהופעה ולא טופלה כראוי .

שתלים בשיניים – שיפור המראה האסתטי

ישנם לא מעט אנשים אשר סובלים מבעיות של חוסר בטחון עצמי בעקבות שיניים שחסרות הפה. הדבר גורם להם לא לרצות לחייך ומשפיע באופן משמעותי על חייהם. אין שום סיבה להתמודד עם בעיות של חוסר בטחון עצמי בעקבות בעיות שיניים במיוחד כאשר הטיפול הוא כה פשוט. פרוצדורת שתלים בשיניים יכולה לגרום לכל אחד להראות את האני האמיתי והשמח שלהם ולהעלות את הביטחון העצמי ולחיות חיים אסתטיים ושמחים יותר .

שתלים בשיניים – איך לבחור רופא שיניים?

על מנת לעבור פרוצדורת שתלים בשיניים עליכם לבחור רופא שיניים מקצועי ומומחה בתחום של השתלות שיניים, רופא שביצע את התהליך פעמים רבות בעבר והוא בעל ניסיון ויכולת להתמודד עם כל בעיה שעלולה להתעורר במהלך הטיפול. פרוצדורת שתלים בשיניים נחשבת כמו ניתוח ולכן, כדאי לחפש רופא שיניים בעל התמחות כירורגית, רופא שיניים שמעורר בכם אמון ואתם מרגישים רגועים ובטוחים שיעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה