יום שישי, 21 בספטמבר 2012

תיקים מעוצבים

מי צריך תיקים מעוצבים ?
כשאנו טסים לחו"ל ומגיעים לערים כמו פריז, רומא או מילאנו אנחנו תמיד נחשפים לאופנה מדהימה. האופנה הצרפתית והאיטלקית נחשבות למובילות בעולם וניתן לראות זאת לא רק בבתי המעצבים הנחשבים, אלא בעיקר ברחובות. הנשים והגברים בשתי מדינות אלה מקפידים מאד על הלבוש שלהם ועל כל האביזרים הנילווים והמשלימים. גבר איטלקי לא יצא מהבית ללא החליפה המתאימה לאירוע וכך גם האישה הצרפתייה. הדבר נטוע היטב בתרבות המקומית ויש אומרים שזה כבר גנטי אצלם. תיקי מעצבים הם חלק מהלוק של האדם האופנתי ומעבר לשימוש של התיק הוא צריך להיות חלק מההופעה הכוללת .

תיקים מעוצבים – לחברה הגבוהה
החברה הגבוהה באירופה מתאפיינת בסגנון משלה. סגנון זה נחשב לעיתים קרובות לסגנון מאד יקר מבחינה כספית, אבל בהרבה מיקרים לא רק הכסף מדבר, אלא האיכות והעיצוב הם שנחשבים. אנשי החברה הגבוהה שומרים על רמת הופעה גבוהה לכל מקום שילכו. יש המזלזלים בכך וטוענים שזה בסך הכל שואו להציג את המעמד ואת הכסף, ואולי הדבר נכון, אבל אנשים אלה מובילים את האופנה בעולם ורבים מעוניינים לחקות אותם. בכל פעם שסלבריטאית מופיעה עם תיק מסויים מייד מתחילות הלחישות – איזה תיק זה ? מי המעצב שלו ? וכדומה .


תיקים מעוצבים לאירועים נוצצים
כמו כל אביזר אופנה אחר גם תיקים מעוצבים לאירועים שונים. באירועים נוצצים, כמו פתיחות שונות, או מסיבות של החברה הגבוהה מגיעים האנשים במיטב האופנה. חלק ממראה זה מגובה גם בתיקים מעוצבים ומאד יקרים. תיקים מעוצבים יכולים להכיל חומרים מאד יקרים כמו שיבוץ יהלומים ואבני חן שונות בעיצוב התיק, שילוב של טבעות זהב או כסף בתיק וכדומה. ממש כמו שעון משובץ יהלומים גם תיקים יכולים להיות מעוצבים ומאד מאד יקרים .

תיקים מעוצבים ליום יום
מעבר לאירועים המיוחדים יש תיקים מעוצבים רבים המיועדים לחיי היום יום לצרכים שימושיים. תוכלו למצוא תיקים מעוצבים למשרד, לנסיעות, לקניות וכדומה, כאשר חשוב כמובן לדאוג שהתיק יספק לכם את הפונקציונאליות הטובה עבור הצרכים היום – יומיים שלכם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה