יום שישי, 21 בספטמבר 2012

חשבונית אורנג'

חשבונית אורנג' – החשבונית הדיגיטלית הטובה ביותר!

שנים, מנויי חברות סלולר בכלל וצרכנים בפרט קיבלו אך ורק חשבוניות אנלוגיות ופיזיות, כאלו אשר באו לידי ביטוי בדמותה של חשבונית פיזית מנייר. בפועל, חשבונית מנייר זו גילמה בתוכה אך ורק את סך התשלום הדרוש (כולל מע"מ) ואף לא יותר מזה. לעומת זאת, היום, אין עסק וחברה אשר לא מעניקים חשבונית דיגיטלית, כאשר מבין כל אותן חשבוניות, חשבונית אורנג' נחשבת לחשבונית הדיגיטלית הטובה ביותר .

חשבונית אורנג' – גם יסודית ומקיפה וגם שומרת על הסביבה

חשבונית אורנג' היא לא 'עוד' חשבונית של חברת סלולר, אלא בדיוק להיפך. ראשית, נתחיל מן העובדה, כי חשבונית אורנג' הינה קודם כל חשבונית דיגיטלית, מה שאומר שהיא כלל לא מודפסת על נייר. במילים אחרות, חשבונית זו הינה חשבונית איכותית לסביבה. שנית, חשבונית אורנג' ( וזאת מעצם היותה דיגיטלית ) הינה חשבונית מקצועית, יסודית ומקיפה ביותר. לכן, במאמר זה נספר ונסביר הכול אודותיה . 


כל מה שצריך לדעת על חשבונית אורנג' ועוד !

ובכן, כל חשבונית אורנג' דיגיטלית מורכבת מכל הנתונים והסעיפים הבאים: החשבון שלי (מציגה את סך החשבונית החודשית, מאפשרת צפייה מלאה במצב החשבון וגם צפייה בחשבוניות קודמות) / המכשיר שלי ( מספקת תשובות אודות שימוש, תשלום ותפעול המכשיר וגם טיפים ועצות לשימוש בו ) / עדכון פרטים ( מאפשרת למנוי האורנג' לעדכן את הפרטים שלו ) / תשלום חשבונית ( מאפשרת תשלום חשבונית און ליין ובמסגרת האתר ) ועוד.

החשבונית של אורנג' רק הולכת ומשתכללת

ובכן, בהמשך לכל האמור לעיל, אין ספק, כי חשבונית אורנג' הינה לא רק חשבונית דיגיטלית איכותית ומתקדמת, אלא חשבונית אשר ממש נחשבת לשם דבר בתחום חשבוניות הסלולר. יתרה מכך, חשבונית זו הינה מתקדמת 'תוך כדי תנועה', וזאת באופן שכל העת היא משתכללת, מאופיינת בסעיפים ושירותים חדשים ועוד. אם אתם לקוחות אורנג' מומלץ כי תרכשו את המידע הנדרש על מנת לפענח את החשבונית ועל ידי כך להבין ולשלוט על עלות השיחות שלכם חודש בחודשו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה