יום רביעי, 16 בינואר 2019

מנעולן בתל אביב


לא קל להיות מנעולן בתל אביב ויכול להיות שאחרי רצף של כמה לקוחות רעים במיוחד תחליטו שזה לא בשבילכם. אם אתם רוצים להיות מנעולנים מנוסים ומוכרים חשוב מאוד שתתכוננו גם למקרים הרעים של העבודה בהם תבזבזו זמן והעצבים יחגגו. הנה שלושה נפוצים, אולי אפילו הנפוצים ביותר.
 
לקוחות שלא משלמים

אחד הדברים המעצבנים ביותר שיכולים לקרות למנעולן בתלאביב זה שהלקוחות שלו לא ישלמו לו. במקרים פחות קיצוניים הם יתווכחו על המחיר וירצו לשלם מחיר נמוך יותר ולעתים מדובר על מחיר מלא שהם פשוט לא ישלמו בטענה שאין להם. זה נדיר מאוד אך זה יכול לקרות וחשוב מאוד להימנע מזה. הסיכוי היחיד להימנע מזה זה פשוט לא להגיע למקומות מפוקפקים למרות שזה נוגד את הרעיון של לתת שירות לכל מי שצריך. כאשר אתם מגיעים למכשול כזה מול לקוח תזמינו משטרה או שפשוט תעזבו את הלקוח הזה ואל תתנו לזה להוריד אתכם.

לקוחות שמבטלים את הקריאה

יש כאלו שיאמרו שהמצב בו לקוח מבטל לכם את הקריאה באמצע יהיה גרוע יותר מלקוח שלא משלם ויש כאלו שיאמרו שפחות. כאשר הלקוח מבטל את הקריאה יכול להיות שנסעתם כבר זמן מה כדי להגיע אליו ויכול להיות שהוא ביטל כשעוד הייתם אצל לקוח אחר. יכול גם להיות שאמרתם ללקוח אחר שאתם לא פנויים ורק אז הלקוח הבא ביטל. בקיצור, מדובר על מצב לא נעים.

פנצ'ר בדרך ללקוח

לא תמיד הלקוח אשם במה שקורה למנעולן בתל אביב, לעתים זה גם לא אשמת המנעולן. לעתים יש מקרים חיצוניים בלתי תלויים כמו למשל תקר בגלגל. כאשר יש תקר יש צורך לעצור ולטפל בהכול כאשר בזמן הזה אתם לא נותנים שירות לאף אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה