יום ראשון, 27 בינואר 2019

פריצת כספות


פריצת כספות היא תורה שלמה. לא מדובר על אחת הפעולות הפשוטות שניתן לבצע בלי סיכון כלל, להיפך, מדובר בבעיה אמיתית שיש לפתור אותה במקצועיות ובתשומת לב לפרטים הקטנים. כדי לפרוץ את הכספת ניתן להשתמש בכל מיני אמצעי ובמאמר זה נדבר על כל האמצעים וכל השיטות לפריצה.
פריצת כספות קרה
פריצת כספות קרה היא אחת האפשרויות הכי טובות שיש כי למעשה היא זולה מאוד. בסופו של דבר פריצת כספות קרה יכולה להיות יעילה במיוחד כיוון שהיא לא מצריכה שימוש בחום או בחומר נפץ כלשהו וכך ניתן להשתמש בה שוב. אחרי פריצה קרה יש גם סיכוי שהדלת של הכספת או מנגנון הנעילה שלה ייהרסו אך הסיכוי לזה בכל מקרה הרבה יותר נמוך. חשוב לזכור כי פריצת כספות קרה יכולה להתבצע גם באופן עצמאי אם כי אתם מסכנים גם את עצמכם בשל חשש לחבלה וגם את הכספת.

פריצת כספות חמה
פריצת כספות חמה היא עניין הרבה יותר מסובך. אם פריצה קרה, שבדרך כלל אורכת 20 דקות לא הצליחה, יש צורך לעבור לפריצת כספות חמה. פריצה זו מתבצעת באמצעים חמים כאשר החזקים ביותר הם כמובן חומרי נפץ. חומרי הנפץ יכולים להיות חמודים במיוחד אך חשוב לזכור כי פריצת כספות זו יכולה להיות הרבה יותר טובה ומהירה. באמצעות להביור שממיס ומחליש את הכספת ניתן להגיע אליה בקלות רבה יותר ולחסוך זמן ומאמצים רבים.
כמה עולה הפריצה?
פריצת כספות קרה תעלה הרבה מפריצת כספות חמה, בשל כמה פרמטרים. ראשית,  השימוש בכלים. בפריצה קרה משתמשים בלום ובקטר גדול ובפריצה חמה משתמשים במעבדה מיוחדת וכמובן בלהביור, חומרי נפץ וכן הלאה. שנית, משך הזמן יכול להשפיע מאוד ולכן המחיר משתנה, כאשר פריצה קרה תעלה כמה מאות שקלים לפחות ופריצה חמה יכולה להגיע גם לכמה אלפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה