יום שני, 14 בינואר 2019

שירותיו של עו"ד המכון הרפואי

                                                     
יסביר לכם מה הסיכויים להחזרת הרישיון
עו"ד המכון הרפואי יכול לעזור לכם במגוון רחב של פרמטרים ומישורים החל מהעזרה המקצועית ועד התמיכה המורלית שאתם צריכים במצב קשה זה. לא פשוט בכלל לאבד את הרישיון והסיבה לא באמת חשובה, אך אין ספק כי כאשר אתם מרגישים אי צדק ובמדובר בבעיה כלשהי שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכול להיות שאולי הוא לא מבין, מדובר במצב הרבה יותר קשה. עו"ד המכון הרפואי יסביר לכם כבר על ההתחלה מה הסיכויים שלכם להחזיר את הרישיון ובכך יתאם אתכם ציפיות שיעזרו במובן הנפשי.  

יעזור לכם לאוסף חוות דעת ומסמכים מתאימים
מעבר לעזרה המורלית של עו"ד המכון הרפואי שמהווה כמבוגר האחראי בעניין, בעיקר מול גוף שאתם בוודאי לא מכירים כמו המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, מדובר על מקצוען שיודע בדיוק אלו הוכחות ומסמכים הוא צריך לספק. הוא יבין מדוע נפסל הרישיון שלכם וכך למעשה יצליח להפריך את הטענות. לא תמיד זה יצליח ולפעמים זה יצליח באופן חלקי בלבד אך בסופו של דבר זה הסיכוי הכי טוב שלכם, ולשם על אתם חייבים לבחור עו"ד המכון הרפואי מנוסה ומומלץ. רק כך תוכלו לשפר את הסיכויים שלכם כך שיהיו מקסימליים. 

יגיש את הבקשה בנהלים המקובלים
אחרי שעו"ד המכון הרפואי יסביר לכם מה אתם צריכים לעשות כדי להחזיר את רישיון נהיגה שלכם אתם צריכים להגיש את כל התוכן לוועדת ערר בתל השומר. את המסמכים וחוות הדעת השונות יהיה עליכם להגיש בצורה מסודרת ורק כך יתייחסו לכך. כמו כן יש צורך להגיש את הערעור עד 30 יום מקבלת התשובה מהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים כך שלמעשה אתם צריכים למהר, גם בבחירת עורך הדין וגם בהגשת המסמכים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה