יום שבת, 12 בינואר 2019

שירות מענה אנושי


כשאנו מתקשרים למספר טלפון מסוים כדי לקבל שירות אנו מקווים שזה יהיה שירות מענה אנושי. מענה אנושי יכול לענות על שאלות רבות יותר, היחס יהיה אישי ומבין יותר וכמובן שהשירות הזה יעזור לנו לקבל את התשובות תוך זמן קצר יותר. אלו שימושים יש בשירות מענה אנושי? הנה שלושה נפוצים.

מתאים לעסקים קטנים
שירות מענה אנושי בראש ובראשונה מתאים לעסקים קטנים. יש לא מעט עסקים שלא יכולים לסגור את החודש עם עוד הוצאה של מוקד טלפוני ואפילו לא לשלם למזכירה. כאשר יש שירות מענה אנושי חיצוני הרבה יותר קל להם כי כל מה שהם צריכים לעשות זה לשלם כמה מאות שקלים בחודש לאותו שירות שיקבל את השיחות שלהם ויסדר להם את התורים, את ההזמנות וכל דבר אחר שהם ירצו.



מתאים לאישורי הגעה
שירות מענה אנושי יכול להיות מעולה גם לאירועים. בישראל יש תעשיית אירועים גדולה מאוד כי הישראלים אוהבים לחגוג. בסופו של דבר שירות מענה אנושי יכול להקל מאוד על מכנני האירוע כיוון שהם יכולים לדעת מי מגיע ומי לא. המנות באירועים עולות לא מעט, כל אחת מהן מגיע למחיר של 300 שלים ולעתים הרבה יותר. כאשר יודעים מי מגיע ומי לא כיוון שיש מוקד טלפוני שעונה לשיחות ורושם את אלו שמאשרים הגעה, ההפסדים הללו נחסכים.

מתאים למצבי חירום
גם מצבי חירום יכולים להיות מנוהלים בצורה טובה יותר כאשר יש שירות מענה אנושי. ניתן לפרסם את הטלפון של השירות בטלוויזיה או באמצעי תקשורת אחר ואז ניתן להתקשר אליו ולקבל את כל המידע. שירות מענה אנושי כזה יכול להיות מרגיע מאוד באסונות טבע או מצבי חירום לאומיים אחרים כמו מלחמות, מבצעים צבאיים וכן הלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה