יום שני, 30 בינואר 2017

טיול משפחות לספרד - ספרד הרבה מעבר למה שחשבתם


כשאנו חושבים על טיול לאירופה פעמים רבות ניתן לחשוב על טיול אשר מתאים למבוגרים בלבד, כאשר רוב ההנאה בטיולים אלה הם מוזיאונים וטיולים במקומות ההיסטוריים מה שבדרך כלל עלול להיות מתכון להשתעממות אצל ילדים, הדבר האחרון שתרצו כאשר מדובר בטיול משפחתי. טיול משפחות לספרד משלב בו גם את הניחוח התרבותי האירופאי אך גם אטרקציות מיוחדות כך שהילדים גם ייהנו וגם ילמדו והכי חשוב לא ישתעממו לרגע.

אין סוף אפשריות לחופשה מושלמת
כשמדובר על טיול משפחות לספרד, ישנם אין סוף מקומות לבקר בהם כמובן לא תצליחו בטיול אחד למצות את כולם, אך כמובן יש את המקומות שאי אפשר לוותר עליהם. לדוגמא העיר הקסומה ברצלונה. ברצלונה תוכלו למצוא המון פעילויות אשר יתאימו עבור כל המשפחה כך שכולם ייהנו ולא ישתעממו לרגו כגון: גן חיות, מזרקת קסם, פארק שעשועים טיבידאבו, פארק גואל, פארק המבוך ועוד. מה שקסום כל כך בברצלונה כאשר גם ללכת בין רחובות העיר בין השווקים והבתי קפה הינה חוויה בפני עצמה כך שתיקחו לעצמכם כמה שעות ותלכו לאיבוד בכוונה.



טיול מתוכנן
טיול משפחות בספרד יכולה להיות הזדמנות נהדרת עבור המשפחה להתגבש, כאשר אין דבר מהנה יותר מטיול עם כל המשפחה, בטיול מתוכנן תוכלו להיות בטוחים שכל האטרקציות אכן מתאימות לילדים, כאשר תוכלו ליהנות ממדריכים דובר עברית, ולהכיר חברים חדשים. כל הורה יודע שהדבר החשוב ביותר הוא שהילדים לא ישתעממו בטיול, טיול מתוכנן למעשה מבטיח לכם את זה, כאשר בכל שעה אתם יודעים מה אתם עושים וגם אם אתם בוחרים לקחת לכם כמה שעות ספונטניות זה גם חלק מהלו"ז כך שתהיו בטוחים שלא תפסידו כלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה