יום שני, 30 בינואר 2017

ארונות הזזה



עולם הריהוט הולך משתכלל עם הזמן. הצורך של אנשים כיום כאשר הם מזמינים רהיט, הוא הרבה יותר גדול מאשר הצורך באותו הרהיט לפני כמה שנים. זה נכון במיוחד כאשר מדובר על תחום הארונות, שהשתכלל מאוד בשנים האחרונות. בעבר כאשר היינו קונים רהיט היינו מצים שהוא שוט ימלא את הצורך שלנו. לדוגמא, כאשר היינו קונים ארון פשוט היינו צריכים רהיט שיהיה אפשר לשים בו דברים, ושום דבר מעבר לכך עם זאת, כיום הצרכים שלנו גדלו, וכיום ארון הוא הרבה יורת מסתם רהיט שמניחים בתוכו דברים. הצרכים שלנו גדלו הרבה יותר. כדי למלא את הצרכים החדשים שלנו, נכנסו לשורת הריהוט ארונות הזזה, שהם טובים יותר מארונות רגילים במגוון רחב של אספקטים.




הפאן העיצובי
ארונות הזזה משוכללים במיוחד ביחס לארונות רגילים בראש ובראשונה בפאן העיצובי. הארונות החדישים של היום מעוצבים במגוון רחב של צורות. הגימורים הופכים להיות מיוחדים יותר ויותר עם הזמן, לעיתים הדלת עשויה ממראה ומתפקדת גם כמראה לכל דבר, לעיתים הדלות עשויות מזכוכית מה שהופך את הרהיט למרהיב במיוחד, הרבה מעבר למשהו ששמים בו דברים, אלא ארון מעוצב. בנוסף, התחום העיצובי קשור אל ארונות הזזה, משום שהם חוסכים מקום. המקום שנכסך הוא מקום של דלת הארון, שלא נפתחת כלפי חוץ יותר. על כן, בחדר יש הרבה יותר מקום כיום, מה שמאפשר לנו לעצב אותו ביד חופשית הרבה יותר.

הפאן הבטיחותי
ארונות הזזה הם גם בטיחותיים הרבה יותר מאשר ארונות רגילים בהם השתמשנו לאורך שנים. הבטיחות היא בעיקר בכל הקשור לשימוש של ילדים קטנים בארון. דלת הארון נפתחת הרבה יותר בקלות. זה אומר שלא צריך להשקיע בכך כוח, וכך אצבע התינוק לא נתפסת בדלת הארון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה