יום שבת, 7 בינואר 2017

מעליות



כיצד לעשות מתיחת מעליות טובה

הנוסחה למתיחה המושלמת
כולם מכירים את מתיחות המעליות הנפוצות. החלל הסגור של מעליות מהווה מקום אידיאלי למתיחות. עצם הידיעה כי המתיחה מוגבלת בזמן, וכי לנמתח אין לאן להימלט ממנה, הופכת את המתיחה לאינטנסיבית, מרוכזת ומוצלחת. מתיחת מעליות מעוררת את כל החושים לפעולה ומעודד את המשתתפים לקחת בה חלק אקטיבי – כי כשאין לאן לברוח צריך להתגונן. מה הופך מתיחות המתרחשות במעליות לכה פופולאריות וכה מבדרות? מה היא הנוסחה להצלחה? במאמר הבא נפרט את הדגשים להפקת מתיחות מוצלחות המתרחשות במעליות. 




כיצד לעשות מתיחת מעליות טובה
·         מקמו מצלמות נסתרות: על מנת שלא לחשוף את המתיחה, הסתירו את המצלמות היטב. ניתן למקם מצלמות ממול למעליות (שיצלמו את ההתרחשות חיצונית) ובתוכה, מנקודות תצפית שונות. זכרו כי עליכם לבקש את רשות המצולמים בטרם השימוש בסצנות שהוקלטו. 

·         בחרו במעליות עם פתח נסתר: אנו ממליצים להשתמש במעליות שאינה מתפקדת, משום שהסתתרות מעל או תחת מעליות מתפקדת הינה מסוכנת מאוד. במידה והדמות המפחידה אינה צצה יש מאין, ניתן למקמה במעליות בטרם כניסת הגורם המופתע. 

·         השיגו שחקנית טובה: הדמות המפחידה שלכם צריכה להיות מגולמת בידי השחקנית הטובה ביותר. בחרו בשחקנית קטנה וארוכת שיער, שתזכיר את דמויות השדים היפניות הנפוצות במתיחות מסוג זה. 

·         הניחו פיתיון: ניתן לחכות לאנשים שיגיעו למעליות, וניתן גם לסקרן אותם ולפתות אותם להיכנס לתוכה. שחקנית המשחקת ילדה קטנה ורדופה יכולה לשמש לתפקיד זה, ליצור אמפתיה בקרב המבקרים ולהפחידם בהצלחה ברגע האמת.

ניתן למתוח אנשים בשלל מקומות
ניתן למתוח אנשים גם בחללים סגורים שאינם חלל מעליות. בכל מקרה, אין אנו ממליצים ליישם מתיחות אלו על אוכלוסיות שהדבר מהווה להן סכנה בריאותית ונפשית. תמיד ניתן להשתמש גם בשחקנים אמיתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה