יום שבת, 9 במאי 2015

הורוסקופ אישי


הורוסקופ על פי האסטרולוגיה המערבית
האסטרולוגיה המערבית המודרנית משמשת בין היתר עבור כתיבת הורוסקופ אישי. זו אסטרולוגיה המבוססת על רגע הלידה של האדם ועל האופן בו גרמי השמיים משפיעים על תכונותיהם והתנהגותם של אנשים. המפות באסטרולוגיה המערבית מנותחות לפי מערכי הכוכבים ומיקומם באיזורי השמיים. יחד עם זאת, ניתן להצביע על הבדלים משמעותיים בין הורוסקופ של אסטרולוגיה מערבית לבין אסטרולוגיה בבלית, הלניסטית, הודית ואסטרולוגיה של ימי הביניים והרנסאנס.
על האסטרולוגיה המערבית המודרנית, לכוכבי הלכת השונים יש סמל ומשמעות מקובלת. התחשבות בכוכבים ובנקודות לצורך כתיבת הורוסקופ אישי נעשית על ידי התבוננות בזוויות הנוצרות ביניהם. בנוסף, האסטרולוגיה המערבית בודקת את המזלות והבתים בהם נמצאים הכוכבים. זו הסיבה לכך שהשמש היא כוכב המסמל את האישיות המודעת, בעוד הירח מסמל את החלק המופנם ואת תהליך בניית הזהות האישית. ברמה פרטנית יותר, כוכב אוראנוס קשור בקידום, כוכב נפטון בעולמות הרוחניים וכוכב פלוטו במוקדי כוח וחולשה באדם.


גלגל המזלות על פי האסטרולוגיה
אי אפשר לקרוא הורוסקופ אישי מבלי להכיר את האופן בו האסטרולוגיה המערבית מחלקת את גלגל המזלות. החלוקה של השמיים היא ל-12 חלקים שווים. המזלות באסטרולוגיה שואבים את שמם מקבוצות הכוכבים המקבילות, כאשר מטרת המזלות היא בעיקר להגדיר תכונות בסיסיות לכוכבים. בהורוסקופ אישי נפוץ השימוש הבלעדי במזל בו נמצאת השמש. שימוש זה עוזר להגדיר תכונות אישיותיות על פי נתונים כגון תאריכי לידה.
האסטרולוגיה המערבית מלווה את בני האדם כבר שנים רבות והיא צפויה להישאר בסביבה גם בעתיד. מבחינת אנשים המעוניינים להבין את השפעת גרמי השמש על תכונותיהם והתנהגותיהם, הדבר החשוב הוא לעקב אחר תחזית אסטרולוגית אמינה. אפשר לעשות זאת באמצעות פנייה לאנשי מקצוע וקבלת המלצות על תחזיות מוצלחות לחברים ומשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה