יום שני, 11 במאי 2015

דורגז טלפון



שאלות ותשובות דרך מוקד השירות הטלפוני של דורגז
מוקד השירות הטלפוני של דורגז מתמודד על בסיס יומי עם שאלות נפוצות. נציגי המוקד מכירים את רוב השאלות ומעמידים לרשות הלקוח פתרונות מגוונים. מטרת המוקד היא להגביר את המודעות ליתרונות של שימוש בגז טבעי, בעיקר לאור גילויי הגז האחרונים מול חופי ישראל. מעבר לכך, אי אפשר להתעלם מהמעבר לגז ברחבי העולם. גז טבעי הוא מקור אנרגיה חיוני המונע זיהום אוויר וזוכה להמלצות בקרב חוקרים שונים.

כדאי להכיר את השאלות הנפוצות לפני שפונים אל המוקד הטלפוני של דורגז. מי שרוצה להחליף ספק גז לדוגמא יכול לנצל את הרפורמה שנכנסה לתוקף בשנת 2008. לקוחות הפונים למוקד בשאלה כיצד מחליפים את ספק הגז צריכים להחתים את רוב הדיירים בבניין, להעביר את הטפסים לחברת דורגז ולהמתין עד תום תהליך החלפת הספק. בנוסף, במוקד הטלפוני של דורגז מספקים פתרונות גז ללקוחות במגזר העסקי כגון בעלי חברות, מפעלים, קיבוצים, בתי מלון וכן הלאה.

למידע נוסף לחץ כאן - דורגז טלפון

ביצוע שינויים בחוזה התקשרות
אי אפשר לדבר על המוקד הטלפוני של דורגז מבלי להזכיר את החשיבות של חוזה התקשרות. זהו החוזה דרכו לקוחות מקבלים את השירות מחברת דורגז. השאלה היא האם תקין שספק הגז מספק גז ללא חוזה התקשרות, והתשובה היא שלילית. החוק החדש מחייב ספקי גז לחתום על חוזה התקשרות בכתב עם הצרכן ועוד טרם אספקת הגז. גם בנושא הזה יכולים נציגי דורגז טלפון להעמיד לרשות הלקוחות פתרונות מגוונים.
השימוש בגז נפוץ ברחבי ישראל והעולם וכדאי להפעיל את מוקדי שירות הלקוחות בכל שאלה. זו הדרך הנכונה לחסוך בהוצאות ולנצל את היתרונות של הגז. נציגי המוקד מכירים את השאלות הנפוצות ומעמידים לרשות הלקוח תשובות ללא צורך בהמתנה או בעיכובים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה