יום חמישי, 7 במאי 2015

טבעות אירוסין זהב צהוב



המראה הבולט של טבעות אירוסין זהב צהוב
המראה המקובל ביותר לטבעות האירוסין היה עד לא מזמן, הזהב הלבן המוכר. אולם, בשנים האחרונות, המוני ישראלים בוחרים דווקא טבעות אירוסין זהב צהוב. טבעות אלו קיבלו את שמן, משום שהמתכת של הטבעת, עשויה כאמור מזהב בגוונים צהובים. טבעות אירוסין זהב צהוב, למותר לציין, בולטות הרבה יותר למרחק מאשר אלו מהזהב הלבן, וזה לא מפתיע אם כן שרבים בוחרים בהן - כי מעוניינים בטבעת בולטת. אולם, כדאי לדעת שיש לה עוד כמה יתרונות מיוחדים.


מראה מדהים ללא פשרות
אחד מהיתרונות הבולטים של טבעות אירוסין זהב צהוב, זה שאפשר לייצר אותן גם כשהן דקות יחסית. זה לא אומר שטבעת מזהב לבן לא יכולה להיות דקה - אבל אז יש חשש שמא היא לא תהיה נוכחת כמעט על האצבעות, ולא יהיה ניתן להבחין בה מספיק, על אחת כמה וכמה אם הבחורה אוהבת לשים תכשיטים נוספים. לעומת זאת, כאשר מדובר על טבעות אירוסין זהב צהוב, אין שום סיבה לחשוש מכך – אפילו אם היא דקה, הצבע הזהוב הוא בולט הרבה יותר למרחק, ומכאן הוא יתאים גם לטבעת דקה וקטנה יחסית. כמו כן, היהלום יראה מופרד יחסית מהבסיס הצהוב, ומכאן כל אחד מהן יהיה בולט מאד בדרכו.

מתאים לנשים שאוהבות נוכחות
באופן טבעי, טבעות אירוסין זהב צהוב יכולות להתאים מאד במקרה שהנשים שיענדו אותן, הן נשים שממש לא מתביישות בתכשיטים שלהן. אם אלו נשים שאוהבות מאד לענוד עגילים, שרשראות, וגם לענוד טבעות - הרי שטבעת כזו עם זהב צהוב, תתאים להן במיוחד. הדבר גם מראה על חשיבה מיוחדת ומקורית מצד מי שמעניק את הטבעת, ומדובר על טבעת בלתי נשכחת - שהיא כמובן הדרך הסלולה שאתם מחשפים, לנישואין מאושרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה