יום שבת, 8 בדצמבר 2012

שמלות כלה להשכרה



שמלות כלה להשכרה – הדרך הזולה והפופולארית ביותר לרכוש שמלת כלה

אין ספק, ויעידו על כך מתחתנים רבים, כי חתונה היא הפקה לא זולה ועלותה יכולה להגיע גם לכמה מאות אלפי שקלים אם לא נזהרים ושומרים על התקציב בצורה מושכלת ובתבונה רבה. אחד מן הנושאים שעלולים להוות גורם של הוצאה כספית משמעותית גדולה הוא כמובן העניין של רכישת שמלת כלה. על כן רבות מן הכלות בוחרות כיום לשכור שמלות כלה במקום לרכוש אותן. שמלות כלה להשכרה הן כמובן שיטה נוחה זולה ופופולארית לבחירת השמלה. אם מחירן של שמלות כלה להשכרה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בודדים, קנייה של שמלת כלה לעומת זאת, בקלות תעבור את עשרת אלפים שקלים.

כל היתרונות של שמלות כלה להשכרה

אם בוחרים מבין שמלות כלה להשכרה המוצעות על ידי סלון כלות, שבו אפשר גם ליהנות מחבילת כלולות שכוללת תסרוקת, איפור וכל ההכנות שעושה הכלה ביום החתונה, מחירן של שמלות כלה להשכרה יהיה נוח אפילו עוד יותר. מכיוון שניתן להתאים בקלות את השמלה לגזרתה של הכלה, זה מבטיח כי גם שמלה מושכרת תהיה נוחה ויפה. מלבד המחיר ונוחות שמספק ריכוז כל השירותים במקום אחד, השכרת שמלות כלה מאפשרת לכל אחת להגיע בקלות לשמלות של מעצבים מפורסמים ולשמלות מדהימות שמיובאות מחו"ל.



התאמת שמלות כלה להשכרה

בתהליך בחירה של שמלות כלה להשכרה עורכים כמה מדידות על מנת להבטיח כי השמלה מתאימה במדויק. במידה ויש צורך לבצע תיקוני אורך או רוחב, להקטין כתפיות או לתקן חגורה בהתאם לרוחב המותן של הכלה, שירותי תפירה מקצועיים יעמדו לרשות הכלה במסגרת סלון כלות שהיא בחרה בו.

החזרה של שמלת כלה מושכרות לאחר יום החתונה

החזרה של שמלת כלה ביום שלאחר החתונה נחשבת לאחד היתרונות של השיטה שמציעה לשכור שמלות כלה לערב אחד במקום לרכוש אותן. השמלה עשתה את שלה ואין למה להמשיך להחזיק אותה בארון כל החיים, אפשר להחזיר אותה לסלון, שם יבצעו את הניקוי והתיקונים במידת הצורך וגם יכינו את השמלה להשכרה הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה