יום שבת, 8 בדצמבר 2012

כתיבת קורות חיים – כל הסודות שיובילו אתכם לקורות חיים מרהיבים



לקראת תהליך של חיפוש משרה חדשה אין כל ספק שעליכם להיות ערוכים ומוכנים עם קורות חיים ברמה גבוהה והמתאימים ספציפית לסוג המשרה שאתם מעוניינים לקבל. אז אתם עומדים בפני משימת כתיבת קורות חיים ואין לכם מושג ממה להתחיל ? המבנה, הפונט וגודל הפונט אחראיים לא רק על הסגנון הוויזואלי של קורות החיים שלכם, אלא שהם גם אחראיים על הרושם הראשוני אשר יקבל מי שיחזיק את קורות החיים שלכם בידיים. כתיבת קורות חיים צריכה להיות נקייה וברורה, ותוך כדי חשוב להקפיד על איות נכון, על כותרות מובלטות ועל שוליים ברוחב המתאים. בנוסף, לא מומלץ להאריך בדברים על מנת שלא להכביד על הקריאה ורצוי לרכז את כל הפרטים שלכם על דף אחד בלבד לנוחיות הקורא.

כתיבת קורות חיים תוך כדי הקפדה על הצורה הוויזואלית
הצורה הוויזואלית של קורות החיים שלכם תשדר עד כמה אכפת לכם. במידה והיא תהיה ברורה וקלה לקריאה, זה יקדם אתכם צעד אחד קדימה לעבר ההצלחה. גם אם יש לכם קישורים מדהימים וניסיון רלוונטי, אך הצורה הוויזואלית של קורות החיים אינה הולמת את הסגנון הדרוש, יתכן ומועמדותכם לא תעבור אפילו לא את שלב המיון הראשוני. זכרו, קורות חיים צריכים להיראות כך שמי שיחזיק אותם בידיים ירצה לקרוא אותם בעיון מההתחלה ועד הסוף .



הנתונים החשובים
לא כל הנתונים באמת חשובים. לפני תחילת כתיבת קורות חיים החליטו מה אתם רוצים להכניס לתוכם ומה לא. לא מדובר כאן על יצירת שקר, אלא על סינון של הנתונים האישיים שיובילו ליצירת הרושם הנכון. אם לא שירתתם  בצבא למשל על תציינו זאת, אם פוטרתם או עזבתם משרה בגלל מנהל לא נחמד, גם זאת לא כדאי לציין בקורות החיים שלכם .

יעוץ ובדיקה מקצועית
אם אתם עדיין לא בטוחים האם הבנתם, אתם מוזמנים לפנות למומחים בתחום כתיבת קורות חיים, אשר ישמחו לספק לכם טיפים נוספים ולבדוק את קורות החיים שלכם כאשר תסיימו לכתוב אותם .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה