יום שבת, 27 במאי 2017

מענה אנושי לעסקים



מענה אנושי לעסקים: כשאתה כבר לא בעסק
אחת הבעיות הכי גדולות שלא מאפשרות לעסקים קטנים לעשות את המעבר לעסקים בינוניים או גדולים היא ייעול הזמן והגדלת מאגר הלקוחות. הדברים הללו יכולים לבוא לידי ביטוי במיקום של העסק או בכמות האנשים שפונים לקבל את שירותיו. כך למשל, גם אם העסק ישגשג ויהיה מוכר מאוד, ברגע שלא יהיה לו יכולות וזמן להתייחס לכל הלקוחות, שאר הלקוחות שלא קיבלו מענה יתפזרו בין כל שאר העסקים הדומים שנותנים את אותם שירותים ואז העסק בעצם נשאר במקום והיקף העבודה שלו לא גדל.

היקף עבודה לא גדל והעסק דורך במקום
כאשר מספר הלקוחות שפונה לא נתקל ביחס הוא עובר לעסק הבא. לאנשים רבים לא באמת אכפת איפה הם יקבלו את השירות, ודאי כאשר השירות דומה. כך למשל עסקים כמו הובלות והדברות שמתחילים בקטן לא יכולים לקפוץ את המדרגה ולהתנהל עם עוד עובדים ולהגדיל את היקף עבודתם, כאשר חמור מכך, הלקוח שמתקשר כלל לא מקבל מענה בניסיון התקשרות שלו. אולי מענה אנושי לעסקים לא ייתן לכם עוד צוות עבודה ועוד יכולת להגדיל את המכירות אך ללא ספק בזכות מענה אנושי תוכלו ליצור התקשרות נעימה עם הלקוחות, לשדר להם שקיבלתם את הפנייה שלהם וכך תוכלו לנהל את ההזמנות שלכם בצורה טובה יותר ולהרחיב את קהל היעד שלכם. זהו השלב הראשון בדרך להגדלת העסק שלכם במינימום זמן ומינימום עלות. 

אפשר ליצור ייחודיות
מי שדואג שמענה אנושי הוא כללי והלקוחות ישימו לב שמדבור באדם חיצוני לגמרי שעונה לו, יכול להיות רגוע. שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל אחד לבחור את הפתיח שלו, יש לו מספר טלפון משלו וכך הייחודיות נשארת לעסק שלכם גם כשאתם כבר לא בעבודה ויש מישהו שדואג שכל המידע יישמר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה