יום שבת, 27 במאי 2017

הלוואות בערבות המדינה



הלוואות בערבות המדינה

בדקו את זכאותכם לקבל הלוואות בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה היא הלוואות שתוכלו לקבל מאותם גופים ממנים שזכו במכרז שהיום הם בנק לאומי וחברת מנורה מבטחים. הלוואות בערבות המדינה היא הלוואות שניתנת לעסקים קטנים וכדאי לכם לבדוק את זכאותכם שכם התנאים אטרקטיביים והמדינה מעניקה ערבות על חלק ניכר מההלוואות. מהותה ותכליתה של ההלוואות היא לעזור לעסקים קטנים לשגשג ולצמוח וגובה ההלוואות נקבע לפי מחזורו השנתי של המלווה, לפי ההון שברשותו ולפי החוזק הכלכלי שלו. כדי לקבל את ההלוואות המדוברת עליכם לבדוק את זכאותכם לפי התנאים שהמדינה קבעה.




מי הוא עסק שלא יוכל לזכות בהלוואות כזו

אמנם יש כמה מאות אלפים של עסקים במדינת ישראל אך הוועדה שקובעת מי יזכה בהלוואות זו ומי לא, לא מאפשרת לכל אחד לקבל את הזכות הנהדרת הזו. כל עסק או בעל עסק שיש לו חוב פתוח לאחת מרשויות המס בארץ, למשל מס הכנסה או ביטוח לאומי. עסקים רבים נמצאים בחובות והלוואות מסוג זה לא יכולה להוציא אותם מהחוב הקיים. שנית, כל עסק שנמצא בהליך לכינוס נכסים, הקפאת תהליכים או פשיטת רגל לא יוכל לקבל הלוואות כזו מאותן הסיבות. נוסף לכך כל חשבון מעוקל או תהליכים של הוצאה לפועל לא יאפשרו לקבל הלוואות בערבות המדינה.

כיצד אפשר לבדוק את זכאותכם

את התנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה ניתן למצוא ברשת האינטרנט או התקשרות עם חברות שמסייעות לעסקים לקבלת הלוואות וגיוס אשראי. חברות רבות מתמחות במימון עסקים ויודעים כיצד להציג את הנתונים בצורה ראויה ולגייס את סכומי הכסף הנדרשים להמשך קיומו של העסק ולהתפתחותו. כדאי לבדוק את הזכאות שלכם במהרה ולהגיש בקשה וניתן גם להיעזר במחשבונים באותם אתרים כדי לבדוק את גובה ההחזרים בהתאם לסכום ההלוואות ומספר התשלומים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה