יום שבת, 20 במאי 2017

תמ"א 38 רמת השרון



תמ"א 38 מאפשרת לנו לשפץ ואפילו לבנות מחדש בניינים ישנים בתנאים מיטביים
קשה להאמין שרק לפני 12 שנים נכנסה תכנית תמ"א 38 לחיים שלנו, כאשר המהפכה שהיא הכניסה לעולם הבנייה בישראל, בדגש על כל מה שקשור להתחדשות עירונית, היא חסרת תקדים. משנה לשנה, יותר ויותר אנשים בוחרים לשפץ את הבניינים בהם הם חיים או אפילו לבנות בניינים חדשים במקומם, במסגרת התכנית המאפשרת לעשות זאת בתנאים מיטביים תחת הצורך למגן בניינים מפני רעידות אדמה. התכנית רלוונטית באזורים רבים בהם יש ביקוש למגורים איכותיים במיקום איכותי, אך הבנייה היא ישנה למדי – וכך גם אפשרויות של תמ"א 38 ברמת השרון יש לא מעט.

תמ"א 38 רמת השרון זו ההשקעה החכמה ביותר באחת הערים האטרקטיביות בישראל
כשמשקיעים בדירה שעומדת לעבור תמ"א 38 רמת השרון מציעה הזדמנויות איכותיות ביותר שצריך לדעת איך לנצל. הדגש החשוב ביותר, בהקשר זה, הוא גם לדעת לפנות לקבלנים שמתמחים בתחום ויודעים לבצע את העבודה האיכותית ביותר בשדרוג הבית שלכם או בבנייתו, בשביל להעניק לכם בית איכותי לאורך שנים רבות באזור איכותי כל כך.



לא מעט אנשים מחפשים אפשרויות של תמ"א 38 רמת השרון
לא מעט אנשים מחפשים אפשרויות שונות של תמ"א 38 ברמת השרון, ואפשר להבין מדוע. רמת השרון היא עיר קטנה יחסית, ורחוקה מאוד מלהיות זולה – השילוב בין הקרבה המשמעותית לתל אביב ולכל אזור המרכז בפועל, לבין השקט ואיכות החיים הגבוהה בעיר עם מערכת חינוך ברמה גבוהה, מכתיב כי רבים מעוניינים באפשרויות מגורים איכותיות ברמת השרון. עם זאת, בכדי לחיות בדירה חדשה או משופצת ברמת השרון צריך להשקיע המון כסף – אלא אם מוצאים אפשרות של דירה ישנה שעוברת שיפוץ או בנייה מחדש במסגרת תמ"א 38.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה