יום שבת, 7 בספטמבר 2013

צילום ילדים



איך מבצעים צילום ילדים מוצלח?
מצד אחד, אין כל צל של ספק כי התוצאה הסופית של צילום ילדים היא פשוט מתוקה ומושלמת כאחד - הילדים שלכם מחייכים, משחקים, ונהנים מכל רגע. מדובר על מזכרת נהדר אשר תישאר איתם ואתכם במשך שנים ארוכות. יחד עם זאת מן הצד השני, נראה לפעמים כי המלאכה של צילום ילדים יכולה להיות מתישה במקצת ללא כל צל של ספק. צריך לסדר את הילדים, להעמיד אותם, לגרום להם פעם אחת להירגע, ופעם אחרת דווקא להיות יותר פעלתניים - וצריך גם לדאוג כי לא ימאס להם, שכן יש ילדים אשר לא ממש שואפים להיות מול עדשת המצלמה זמן רב. אז איך עושים זאת הלכה למעשה?

בעזרת צלם מקצועי ומנוסה
אם אתם רוצים לקבל צילום ילדים ברמה גבוהה באופן מיוחד, מומלץ בחום כי תפנו לצלם מקצועי כזה או אחר, אשר מתמחה בצילומי ילדים בכל גיל. על פי רוב גם מדובר על צלם אשר לא מבצע רק צילום ילדים, אלא בעצם מקיף את כל מעגל החיים - מההיריון ,דרך התינוק, עובר בילדים, אלבומי בר מצווה ובת מצווה, וגם תמונות של מבוגרים. הנקודה היא כי בנוגע לצילומי ילדים, לצלם יש סבלנות רבה במיוחד.
תתפלאו לגלות, אבל צילום ילדים הוא לא בהכרח מורכב יותר מצילום של מבוגרים בסטודיו. יש לא מעט מבוגרים שגם הם חסרי סבלנות, ולא יכולים לבלות זמן רב מול עדשת המצלמה. לכן, צלם מחונן יודע איך להפיק את המיטב מהדוגמנים שלו. הצלם ידע איך לעבוד עם הילדים, לדרבן אותם, לתגמל אותם ולהלהיב אותם בהתאם.

  
היכן הצילומים מתקיימים?
יש שתי אפשרויות להפקה של צילום ילדים מוצלח, והן גם לא סותרות אחת את השלימה אלא משלימות. אפשרות אחת היא צילום בתוך הסטודיו המקצועי של הצלם, עם רקעים שונים, ואביזרים כמו צעצועים ובובות. האפשרות השניה היא לבצע צילום ילדים בחוץ - בגן משחקים, בפארק, בים, וכיו"ב. מדובר על סביבה נהדרת לילדים, ואפשר לארגן יום צילומים בסטודיו ובחוץ, כדי לקבל תמונות נהדרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה