יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



לאילו מקומות מפנה אקסיום את השקעותיה?
בית השקעות הנדל"ן אקסיום, נחשב כיום לבית השקעות מן המובילים בתחומו. אקסיום אימצה מודל כלכלי ייחודי אשר בו היא מגייסת כספים ממספר משקיעים לצורך השקעה במספר פרויקטים במקביל - ומחזירה להם תשואה. כך בעצם, יכולה אקסיום לתת הזדמנות גם ללקוח הפרטי ליהנות מתשואה גבוהה מאד - שכן אקסיום מפנה את ההשקעות לנדל"ן עסקי מניב, ומפזרת את השקעותיה ברחבי העולם כולו בצורה נבונה ומקצועית ביותר ללא כל עוררין. נכון להיום, יש לציין את העובדה כי מעבר להשקעות של חברת אקסיום בנכסים שונים כאלה ואחרים במדינת ישראל, יש עוד ארבע מדינות שונות אשר בהן אקסיום ממקדת את ההשקעות שלה הלכה למעשה.



מדינות שנחשבות מפותחות ומדינות מתפתחות בו זמנית
ראשית, השוק המרכזי שבו אקסיום ממקדת את מאמציה, הוא שוק בצפון אמריקה. מדובר הן על השקעות בארה"ב, והן על השקעות בקנדה. מדובר על שתי מדינות מפותחות מאד, עם רמת חיים גבוהה, אשר מהוות קרקע נוחה להשקעות נדל"ן מצד משקיעים זרים. יש כמובן הבדלים בין המדינות - שכן בתוך קנדה ההשקעות של אקסיום מתמקדות בדרום המדינה, בעוד שבארה"ב הן מפוזרות על החוף המערבי והמזרחי, בהתאם למדיניות בתוך המדינות של הפדרציה.
שתי מדינות אחרות שבהן אקסיום משקיעה, שייכות לסוג של המדינות המתפתחות. הן אמנם לא מדינות מערביות, אך הן עוברות תהליכי פיתוח מואצים וחשוב מכך - הן מושכות לשם לא מעט אנשי עסקים. מדינה אחת היא מונטנגרו, ששייכת לגוש מדינות הבלקן, אשר צפויה להצטרף לאיחוד האירופאי בקרוב. המדינה השנייה היא וייטנאם, אשר ממוקמת בדרום מזרח אסיה, והשוק שלה עובר בימים אלו תהליך ליברליזציה עמוק ויסודי.

רוצים להיכנס לשוק הבינ"ל?
אקסיום בעצם נותנת לכם הזדמנות, כמשקיעים פרטיים להיכנס לשוק ההשקעות הבינ"ל בעולם הנדל"ן. מדובר על שוק שנחשב בטוח יחסית, ועם זאת נושא עימו תשואה גבוהה למדי. אז בשביל מה צריך את אקסיום? משום שהיא מתווכת עבורכם את כל התהליך, וגם מכירה היטב את הפרויקטים והנהלים בתוך המדינות, ויודעת באילו נכסים מומלץ להשקיע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה