יום שני, 16 בספטמבר 2013

הלוואות לעסקים קטנים



הלוואות לעסקים

מתן הלוואות לעסקים קטנים הינו תחום ההולך וגדל מדי יום ביומו, ולא חשוב בכלל באיזה תחום של עסקים מדובר בכלל. בסופו של יום, יודע כל בעל עסק באשר הוא, כי לא קיים בהכרח קשר בין תזרים המזומנים השוטף, אשר כמובן מסייע בקידום ופיתוח העסק, לבין המצב הפיננסי האמיתי שלו, הטומן בחובו משתנים רבים ושונים, פרט לאותו כסף נזיל. כאשר יזמים השכילו לתפוש את המצב הזה, החלו גורמים שונים בשוק לעסוק בשירותי הלוואות לעסקים בינוניים וקטנים, עם פריסה רחבה ותנאים נוחים אחרים. לשון אחר – באם מעוניין אתה בגיוס סכום כסף, לכל מטרה עסקית שהיא, דע כי שירותי הלוואות לעסקים קטנים נועדו בדיוק לשם כך.
 


מי זכאי להלוואה

כדאי להבין, כי תחום ההלוואות אינו כולו קשור ישירות עם השוק האפור, או עם גורמים מפוקפקים אחרים. ישנם מקרים לא מעטים בהם התחום ידוע ומוכר, אשר הכול בו נעשה על פי חוק ובאופן מסודר. לא כל עסק זכאי אוטומטית לקבל הלוואות לעסקים, בין אם מדובר בהלוואה בנקאית ובין אם מדובר בהלוואה חוץ בנקאית. הרי בסופו של דבר, היזמים רואים בכך הזדמנות עסקית רווחית ופורייה. מסיבה זו למעשה, קיימים גופים רבים בתחום הלוואות לעסקים קטנים.

כיצד לבחור הגוף ממנו נקבל הלוואה לעסקים

בבואנו לבחור מהיכן נבקש הלוואות לעסקים קטנים, ראוי שנשים לב, ראשית כל, לפרמטרים ספורים. הגופים השונים מעניקים הלוואות בתנאים שונים והתניות משתנות. בניגוד למה שמקובל לחשוב, בקשת הלוואות לעסקים ממש לא מעידה על מצב כלכלי קשה או בעייתי. ראוי להבין, כי אין צורך כלל לחוש נחיתות בבואכם לבקש הלוואה. לכו והתרשמו מהתנאים השונים המוצעים ע"י החברות בתחום.

הלוואה כמענה השגוי למשבר כלכלי בעסק

לקיחת הלוואות לעסקים קטנים טרם נעשתה בחינה מקיפה, של הבעיה והסיבות לה, מהווה טעות חמורה של בעל העסק. צעד זה עשוי רק להחמיר את מצב העסק, ואולי אף להביא לסגירתו. במדינת ישראל, נפתחים כ-50 אלף בתי עסק מדי שנה, מהם נסגרים כמחצית, כאשר הסיבה לכך, במקרים רבים, היא לקיחת הלוואות לעסקים מהסיבות הלא נכונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה