יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



שיטת דמי השכירות של דנה תדמור
כפי שאתם בוודאי יודעים, חברת אקסיום נחשבת כיום לחברה מובילה בעולם, בכל מה שנוגע להשקעות נדל"ן. משקיעים רבים נהנים מן התשואות אשר חברת אקסיום, בהנהלתה של דנה תדמור, מעבירה להם. אולם, איך זה שהחברה מצליחה להבטיח תשואה קבועה הלכה למעשה? מדוע דנה תדמור יכולה להתחייב בפני הלקוחות שלה כי הם יקבלו בחזרה את סכומי ההשקעה שלהם, לעיתים בתשואה גבוהה למדי של יותר מ - 10% תוך זמן קצר למדי? אחת מן הסיבות המרכזיות לכך - היא שבחברת אקסיום מעדיפים את המודל של דמי שכירות בהשקעות שלהם.



איך זה פועל בשטח הלכה למעשה?
כולנו מכירים את תחום השכירות, ומבחינה זו כמובן שחברת אקסיום לא המציאה קונספט חדש, אבל היא בהחלט שכללה אותו ללא כל צל של ספק. לפי השיטה של דנה תדמור, חברת אקסיום מגייסת הון רב ממספר משקיעים במקביל. במקום שאדם אחד למשל ישקיע 900 אלף דולר אפשר לפנות לעשרה משקיעים שונים אשר ישקיעו 90 אלף דולר בלבד. לאחר מכן, משקיעים את הסכום הנ"ל בנכסים שונים, עם עדיפות לנדל"ן מסחרי. השלב הבא הוא פשוט - משכירים את הנכס. כאן כמובן יש את ההעדפה של דנה תדמור ואקסיום לנדל"ן מסחרי מניב, שכן הלקוחות המסחריים נוהגים לשלם דמי שכירות גבוהים יותר, והם יכולים גם להתחייב בחוזה שכירות למספר שנים. חוזה השכירות עדיף על מכירה חד פעמית, שכן הוא מאפשר למשקיעים לקבל את התשואה שלהם לאורך זמן. חברת אקסיום מעבירה את הסכומים פעמיים בשנה אל המשקיעים, בהתאם לסכום אשר נצבר, והחלק היחסי שלהם בהשקעה.

נהנים כל הזמן מתשואה גבוהה במיוחד עבור הכסף שהשקעתם
כך בעצם, אתם כמשקיעים של דנה תדמור, יכולים ליהנות תמיד מתשואה מעולה, גבוהה, ובטוחה למדי. השיטה של דנה תדמור מאפשרת לכם גם להיות בטוחים כי התשואה לא תפסיק, שכן אפילו אם לאחר מספר שנים השוכר עוזב את המקום - כל עוד מדובר על נדל"ן מסחרי, אזי תמיד ימצא שוכר חדש אשר יהיה מעוניין בנכס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה