יום שלישי, 26 ביוני 2012

הסכם סלולרי


עכשיו זה הזמן לעשות הסכם סלולרי

התהליך של הסכם סלולרי, הוא התהליך שבו אתם למעשה חותמים חוזה אל מול חברת שירותי תקשורת סלולריים. בעבר, לא היו הרבה חברות לבחור מביניהן. שלושת החברות הגדולות היו סלקום, פלאפון ואורנג', וחלק קטן יותר הלך למפעילה מירס. אולם בחודשים האחרונים, אנו עדים לשינויים משמעותיים מאד בשוק הסלולרי, כאשר כמות החברות כמעט הכפילה את עצמה. הדבר כמובן מהווה עבורכם הזדמנות נהדרת לחתימת הסכם חדש.

שינויים שלא תראו בעתיד

למה דווקא עכשיו כדאי לעשות הסכם סלולרי? כי כעת, כל החברות באשר הן, יציעו לכם תנאים שלא תוכלו למצוא בהמשך. מצד אחד ניצבות החברות הוותיקות שחוששות לאבד את הלקוחות שלהן - ולכן מציעות לראשונה מבצעים חסרי תקדים. מצד שני, החברות החדשות ינסו לשכנע אתכם לחתום איתן על הסכם סלולרי, כאשר גם הן יכולות להציע תנאים אטרקטיביים מאד.



לשים לב לכמה נושאים שהשתנו

בעבר, כאשר חתמתם על הסכם סלולרי, הייתה חשיבות גבוהה מאד לדמי היציאה שלכם מהחברה. בזכות הרפורמה בתחום שנעשתה לפני שנה, המצב שלכם היום הוא הרבה יותר טוב. כיום, דמי היציאה מההסכם הסלולרי הם הרבה יותר נמוכים, וגם תמיד יהיו ביחס ישר לסכום שכבר שילמתם, וגם לסכום שאותו אתם משלמים כיום. במצב כזה, אין מצב שבו אתם תצטרכו לפתע לשלם כמה אלפי שקלים רק משום שבחרתם לעזוב הסכם סלולרי שעליו חתמתם.

ועכשיו רק צריך להשוות

הדבר היחיד שנשאר לכם לעשות עכשיו, הוא רק לחתום על הסכם סלולרי שיהיה משתלם עבורכם. אתם יכולים כמובן להתחיל ליצור קשר עם כל אחת מחברות התקשורת, ואתם גם יכולים להיעזר באיש מקצוע, שיסדר עבורכם את ההסכם המשתלם ביותר, מה שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן, וכמובן גם כסף. הסכם סלולרי הוא לרוב הסכם לתקופה ארוכה, ועל כן חשוב שאתם תבינו בדיוק מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים. אם אתם מעוניינים להבטיח עצמכם כי לא תינזקו מהעסקה מול חברת הסלולר, השתמשו בשירותיהם של בעלי מקצוע שנותנים ייעוץ בתחום הסכם סלולרי. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה