יום שני, 25 ביוני 2012

כסאות


כסאות לישיבה ממושכת מול מחשב

המחשב מהווה את כלי העבודה העיקרי בעבור עובדי הייטק, עובדי משרד, סטודנטים ותלמידים. עובד ממוצע מבלה בכל יום כ-7 שעות במשרד אל מול המחשב. ילדים רבים מבלים גם כן בכל יום כ-6 שעות אל מול מסך המחשב. הישיבה הממושכת דורשת שימוש בכסאות אורתופדיים וביצוע פעילות גופנית סדירה במסגרת של חדרי כושר וחוגים של ספורט.

ישיבה בריאה היא ישיבה על כסאות בעלי משענת גבוה ורחבה אשר מעניקה תמיכה מלאה לעמוד השדרה. פרט למשענת חשוב להעניק תשומת לב גם למושב של הכסא. מושב מתאים לישיבה ממושכת הוא מושב מרופד, רך ונוח לישיבה. בעבור ילדים יש לבחור כסאות בעלי מושב תואם בגודלו לגודל האגן של הילד.

מחירים של כסאות אורתופדיים

כסאות אורתופדיים ניתן למצוא במגוון עיצובי וטווחי מחירים. כסא משרדי פשוט או כסא סטודנט פשוט ניתן לרכוש במחירים נמוכים. הכסא הפשוט מתגלה פעמים רבות כרהיט לא נוח לישיבה ממושכת. עבודה ממושכת מול מחשב או ישיבה לצד שולחן במשך שעות ארוכות בכל יום דורשת כסאות אורתופדיים מתאימים. את הכסאות ניתן לרכוש במגוון של מחירים בהתאם לאיכות המוצר ואיכות החומר. 

כסאות אורתופדיים איכותיים ניתן לרכוש במחירים של כמה מאות שקלים עד אלפי שקלים. הכסאות היוקרתיים הם כסאות מיוחדים בעלי מנגנון מיוחד של התאמת הכסא למבנה הגוף של האדם. פרט לתמיכה האורתופדית יש לבחון גם את עיצוב הכיסא. במקרים רבים המחיר הגבוה נובע מעיצוב מיוחד של הכסא וריפוד יוקרתי של עור.

איך לבחור כסא מתאים?

את הכסא המתאים יש לבחור לאחר התנסות של ישיבה על הכיסא בחנות. כאשר יושבים על הכיסא יש לבחון את המשענת, רכות המושב, הידיות הצדדיות ונוחות הישיבה הכללית בכסא. כסאות בעלי ריפוד דוחה כתמים יתגלו כשימושיים במיוחד במהלך השנים. פירוט אודות התמיכה האורתופדית אשר מעניק הכיסא ניתן למצוא בעלון אשר מצורף למוצר. 

כסאות


כיסא אורתופדי איכותי הוא כיסא אשר מעניק תמיכה מיוחדת לאזור הגב התחתון. כאבי בגב התחתון נפוצים בקרב עובדי משרד בכל רחבי העולם, הכאבים מהווים גורם משמעותי להיעדרות מהעבודה וחולי. פרט למפרט הכסא יש לבחון גם את המחיר, בעזרת השוואת מחירים מהירה ניתן יהיה למצוא כסא אורתופדי מצוין במחיר אטרקטיבי.

ישיבה ממושכת על כסאות רגילים

כסאות עץ רגילים ניתן למצוא בפינת האוכל בכל בית. הילדים משתמשים בכסאות הללו בכדי להכין שיעורים ולישיבה מול המחשב. הכסאות הרגילים אינם מעניקים לילדים ישיבה נוחה ותמיכה אורתופדית. כסא עץ לפינת האוכל הוא כסא עץ מעוצב, הכסא משמש לשעות הארוחה ואינו מיועד לישיבה ארוכה ולעבודה. הכסאות הרגילים אינם מעניקים כל תמיכה אורתופדית ואינם מומלצים לשימוש ממושך בעבור ילדים ובני נוער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה