יום שני, 5 בנובמבר 2018

שולחנות סלון


יש מגוון רחב של שולחנות סלון שיכולים להיות מעולים גם לבית שלכם. זה בדיוק הזמן לעבור על כמה שולחנות סלון איכותיים מאוד שיכולים להתאים לבית שלכם כמו כפפה ליד ולסדר לכם עיצוב חדש. אנו נדבר על כמה סוגי שולחנות שנבדלים זה מזה מהחומרים שמהם הם עשויים וכך תבינו מה היתרונות ומה החסרונות של כל אחד מהם.
שולחנות סלון מעץ

שולחן סלון מעץ הוא השולחן הנפוץ ביותר. הסיבה לכך היא המחיר הזול שלו כאשר בהשוואה לשולחנות סלון ממתכת או מזכוכית מדובר בשולחן שעולה עד 2000 שקלים כאשר זה המחיר הגבוה ביותר שתוכלו למצוא בטווח הממוצע. יש שולחנות יקרים יותר אך מדובר בשולחנות שיהיו לרוב יוקרתיים מאוד ואינם נפוצים. שולחנות סלון אלו יכולים להקנות אווירה טבעית ונחמדה בסלון אם כי חשוב לזכור שהעץ הוא חומר הרבה פחות עמיד מחומרים אחרים ולעתים הוא לא משתלב בעיצוב, בעיקר אם מדובר בעיצוב יוקרתי.

שולחנות סלון ממתכת או מפלסטיק
שולחן סלון ממתכת לרוב יהיה עשוי מאלומיניום. אלומיניום מכיל מספר רב של תכונות, הוא יכול להיות הכי מעוצב שיש בגלל מגוון הצבעים הרחב שהוא מגיעה והוא גם הכי עמיד שיש. עם זאת חשוב זלכור ששולחנות אלו יחסית נדירים ולרוב הם יהיו משולבים עם עוד חומרים כמו למשל עם זכוכית. שולחנות סלון מפלסטיק יכולים להיות בחירה טובה בעיקר לדלי תקציב כאשר שולחנות אלו אינם הולמים בית קבוע.
שולחנות סלון מזכוכית
שולחנותסלון מזכוכית הם השולחנות הכי מעוצבים שיש. הם מתאימים לכל עיצוב והם משרים אווירה יוקרתית, הם לא נהרסים בקלות ואפילו שריטות לא נראות עליהם בקלות. אפשר לומר שזה השולחן המושלם אך חשוב לזכור שהמחיר של השולחנות הללו יהיה גבוה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה