יום שלישי, 26 באפריל 2016

מנעולן ברמת גן - החלפת צילינדר

אדם פרטי יכול להזמין מנעולן ברמת גן ולתאם שירותי החלפת צילינדר לפני כניסה לדירה חדשה, אחרי גניבת מפתח או בכל מקרה של מנעול תקול. בנוסף, ניתן לנסות לבצע את ההחלפה באופן עצמאי. ההחלפה מומלצת לאחר אובדן או גניבה של מפתח ובעת כניסה לדירה שכורה. מומלץ להקדים תרופה למכה ולהחליף את הצילינדר אם המנעול הקיים תקול, או כאשר יש רצון לשדרג את מערכת האבטחה סביב הבית והמשרד. בנוסף, מומלץ להחליף צילינדר כל 5 שנים באופן יזום כי הטכנולוגיה כל הזמן מתקדמת.

השלב הראשון עבור החלפת צילינדר באופן עצמאי הוא פירוק הידית הפנימית של הדלת. את הידית מפרקים עם מפתח אלן שתפקידו לשחרר את הבורג בצד הפנימי. לאחר מכן שולפים את הידית החוצה ומשחררים גם את לוחית המגן שנמצאת מסביב לדלת ולחור המנעול. בשלב השני מפרקים את הצילינדר הישן ומרכיבים את הצילינדר החדש. ההרכבה מתבצעת לאחר השחלת הצילינדר למקומו ותוך תשומת לב לכך שגלגל השיניים במנעול ובצילינדר מתואמים אחד עם השני. אם החלטתם להעזר באיש מקצוע מומלץ לפנות אל מנעולן ברמת גן.

רכישת מנעול לפני החלפת החלפת צילינדר

כדאי לרכוש מנעול איכותי ולהשתמש בו גם לטובת החלפת צילינדר. המנעול יכול לשרת את צרכי הבית או העסק לאורך זמן, להקנות תחושת ביטחון ולמנוע פריצות וגניבות. את המנעול ניתן לרכוש בחנויות עשה זאת בעצמך או באתרי אינטרנט. יחד עם זאת, יש מקרים בהם עדיף להזמין מנעולן ברמת גן. זהו איש מקצוע שעובד ברישיון של משטרת ישראל ויש לו את כל הידע והניסיון הדרושים על מנת לבצע את ההחלפה במהירות וביעילות. לסיכום, שירותי החלפת מנעולים או צילינדרים מתבצעים במקרה של תקלות ולפני כניסה.

מנעולן ברמת גן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה