יום שלישי, 26 באפריל 2016

גישור גירושין - שפע של יתרונות

הליך גירושין הוא אף פעם לא הליך קל. כל זוג שבחר להתחתן עשה זאת מתוך הסכמה הדדית לבנות חיים משותפים ובתקווה שאלו יימשכו לכל החיים. למרות זאת, המציאות מראה כי הליך פרידה יכול להיות קל יותר אם הוא נעשה בהסכמה בין שני הצדדים. הליך של גישור גירושין הוא הליך מקובל היום ויותר זוגות בוחרים לעבור אותו בעזרת מגשר המומחה בתחום זה. ההליך נעשה לרוב בעזרת מגשר המומחה בתחום, הוא תקף מבחינה משפטית (כלומר ההחלטות המתקבלות תקפות להמשך החיים) והזוג יוצא מהפרידה מוכן לחלק ב' של חייו ובמינימום פגיעות.

חיסכון כלכלי של התהליך

ההליך של גישור גירושין יכול להיות זול בצורה משמעותית מהליך של גירושין בבית משפט. כיוון ששני הצדדים מסכימים על הצורך בפרידה הם יסכימו לגשת למגשר שיחסוך מהם את הצורך לעבור הליך ארוך ויקר בבית משפט כאשר כל אחד מהצדדים לוקח לעצמו עורך דין יקר שנלחם עבור כל צעד בפרידה.

חיסכון בזמן

שהפרידה אורכת ברגע ששני הצדדים מסכימים כי הם רוצים להיפרד הם יכולים להחליט שהם יבצעו זאת בהליך מהיר יחסית לגירושין שמתקיימים בבית משפט. גישור גירושין יכולים לחסוך כאב רב, להתבצע במהירות וכך לאפשר לשני הצדדים לפתוח דף חדש במינימום פגיעה אישית.

התחלת פרק חדש בלי להיפגע מהפרידה

הליך גירושין יכול להיות הליך מעייף מאד שכולל מריבות ואי הסכמות. זוגות רבים בוחרים להתגרש אחרת ופונים אל הליך של גישור גירושין, מה שמאפשר להם לסיים את מערכת היחסים בניהם במינימום פגיעה אישית. המטרה של שני הצדדים בגירושין היא לפתוח דף חדש וכשהדבר מתבצע שלא בתוך כותלי בית המשפט שני הצדדים יכולים להיפרד ולא להיפגע מהתהליך.

גישור גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה