יום שלישי, 12 באפריל 2016

שידות עץ



איך תבחרו שידות עץ לבית
שידות עץ לבית יכולות לשדרג את העיצוב שלו ושל כל חדר וכמו כן הן יכולות להרחיב את מקום האחסון. כדי לרכוש את השידות הנכונות כדאי לדעת למה חשוב להתייחס לפני הקנייה.
1.      קחו מידות של החלל שלכם
הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני שאתם מתחילים להסתכל על שידות עץ הוא לבחון כמה מקום יש לכם בחלל. במדידות אתם צריכים להתייחס לשני דברים; המידות של החלל שלכם והמידות של פתחי החלל. כלומר, אם אתם חושבים לשים את השידה שתרכשו באחד החדרים, אתם צריכים לחשוב לא רק איפה השידה תעמוד אלא גם איך היא תיכנס אל תוך החדר שלכם.
2.  
  
חשבו על העיצוב שאתם רוצים ליצור בחלל
העיצוב שאותו תרצו לקבל בסופו של דבר יהיה זה שיקבע איזו שידה תרכשו. אם אתם מתכננים לצאת מהבית אל החנות כדי לרכוש את השידה, כדאי מאד שתיקחו אתכם את המידות של החלל ולא רק, מומלץ גם שתצלמו את החלל שלכם. בצורה זו תוכלו לבצע התאמה בין החלל שלכם לבין שידות עץ שתמצאו בחנות. כמובן, הצוות של המקום ישמח מאד לעזור לכם ואם יהיו לו תמונות הדבר יקל עליו לבחור יחד אתכם את השידה הנכונה ביותר.

3.      בחנו את האפשרויות שעומדות לרשותכם והתחשבו בתקציב
ישנו מגוון רחב מאד של שידות עץ ואתם צריכים לחשוב אלו אפשרויות עיצוביות עומדות לרשותכם ומה התקציב שלכם. אם אתם חושבים לצאת מהבית כדי לבצע את הרכישה (כלומר אם אתם לא עושים זאת מהאינטרנט במשלוח) כדאי מאד שתבחנו לפני את האפשרויות העיצוביות השונות ותחשבו על התקציב שלכם. בצורה זו תוכלו לבצע רכישה נכונה ביותר לאווירה שאתם רוצים ליצור בחלל או בבית שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה