יום שלישי, 22 בדצמבר 2015

למה חשוב להזמין פורץ מנעולים מקצועי?

מקצועיות היא ערך עליון בהזמנת שירותי פריצת מנעולים. פורץ מקצועי יכול להעניק ללקוח שקט נפשי, לסייע לו לחסוך בהוצאות וגם להמליץ עבורו על מוצרים חדשים ומתאימים. לא כדאי להקל ראש בחשיבות רמת המקצועיות של הפורץ. חשוב להזמין פורץ מנעולים מקצועי עם הכניסה לבית חדש או לצורך החלפת מנעול בדלת. רק פורץ מקצועי יחזיק בהסמכה הנדרשת, באישור מטעם משטרת ישראל ובחברות בארגון המנעולנים. הוא יעשה הכל כדי לשמור על המוניטין החיובי שלו וגם יגבה מחיר הגון על השירותים.

מבחינת הלקוח, פורץ מנעולים מקצועי צריך להיות מישהו שניתן לסמוך עליו. את הפורץ מזמינים במקרה של תקלות בצילינדר, במנעול, בדלת הבית והרכב או בכספת הפרטית. כל אחד מהנכסים הללו שווה הרבה כסף ולכן המקצועיות היא הדרך היחידה למנוע עוגמת נפש. פורץ מקצועי אמור להבין את רגישות הנושא ולגרום ללקוח להרגיש בנוח. פורץ מנעולים מקצועי לא ינצל את מצבי החירום והוא יעניק תקופת אחריות לכל שירות.

איך מוצאים פורץ מנעולים ראוי?

רצוי להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין שירותי פריצה. במידה והשירות אינו דחוף והוא יכול להמתין, ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט, לקרוא המלצות ברשתות החברתיות וליצור קשר עם חברים ובני משפחה. בשלב השני אפשר גם לחייג למנעולנים עצמם ולבקש מהם להגיע לפגישת היכרות. לעומת זאת, במקרי חירום חשוב לבצע את הבירור המקיף כבר בשיחה הראשונה. יש לשאול על הניסיון של הפורץ, על הרקע העומד לרשותו ועל פרויקטים קודמים שביצע בענף הפריצות. מקצועיות יכולה להשפיע באופן ישיר על שביעות הרצון של הלקוח משירותי פורץ מנעולים. את המקצועיות מודדים לפי היחס האישי, על פי המחיר וגם לפי האינטואיציה ותחושת הבטן.

פורץ מנעולים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה