יום שבת, 12 בדצמבר 2015

מיחזור משכנתא - חסכון


יש הרבה דרכים אשר באפשרותם יתאפשר לכל אחד מכם אשר משלם משכנתא להוזיל באופן משמעותי את עלויות ההלוואה או שיש לומר את עלויות ההחזרים החודשיים. השיטה והדרך הטובה מכולן היא - מיחזור משכנתא, שיטה פיננסית פשוטה למדי שאם מבצעים אותה בצורה הנכונה היא חוסכת תשלומים גדולים בתשלומי המשכנתא, אשר יכולים בקלות להגיע עד לעשרות אלפי שקלים לאורך השנים. מיחזור משכנתא זה הוא הליך כלכלי אשר מטרתו לסגור משכנתא קיימת ולקחת משכנתא מחודשת במקומה, כאשר התנאים שלה יהיו יותר טובים מן הקודמת. יש לוודא שהתנאים במשכנתא החדשה הם אכן משופרים והרבה יותר טובים לאלו מכם שלוקחים את ההלוואה. ניתן לעשות זאת באמצעות בדיקה מקצועית של יועץ מקצועי שגם יאתר עבורכם את המסלול המומלץ ביותר.


למי זה מתאים ומתי כדאי לעשות מיחזור משכנתא?
אנו ממליצים לכם לבצע מיחזור משכנתא כאשר מתרחש שינוי בעל משמעות במצב השוק או במצבכם הכלכלי, כגון: הריבית במשק יורדת באופן משמעותי, מקורות ההכנסה שלכם השתפרו באופן מפתיע, עקב חיסכון שנפתח או ירושה ואתם מעוניינים להגדיל את ההחזר החודשי, או לחילופין מצבכם הכלכלי קשה מנשוא ואתם רוצים להקטין את ההחזרים החודשיים, או במידה ואתם רוצים לשנות את מסלול המשכנתא אותו בחרת בעבר.
איך עובד תהליך מיחזור משכנתא?
מיחזור משכנתא ניתן לבצע בכל בנק ולאו דווקא בבנק אשר בו לקחתם את המשכנתא שלכם. עליכם לקחת בחשבון שפעולה זו טומנת בחובה פתיחת תיק באותו בנק, וכן ביצוע פעולות נוספות אשר הן כרוכות בתשלום ועליכם לבדוק את היעילות הכלכלית של מהלך כזה ועד כמה זה משתלם לכם כלכלית.  מיחזור משכנתא כרוך בתשלום קנסות לבנק ממנו נטלתם את המשכנתא המקורית. הם נקראים עמלת פירעון מוקדם וחשוב לקבל מהבנק מספר מדויק כדי לברר כדאיות המחזור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה