יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

סיורים בברצלונה



אל תפספסו את מה שיש לברצלונה להציע
ברצלונה היא העיר הבירה של מחוז קטלוניה האוטונומי בספרד. היא העיר השנייה בגודלה בספרד. העיר ברצלונה משלבת בין עבר היסטורי מרתק שמתחיל עוד מימי רומא העתיקה, לבין מודרניזציה הולכת וגוברת. דבר זה יוצר שילוב ייחודי, שגורם לעיר לספק לתייר פשוט הכל – החל ממבנים ארכיטקטוניים מרשימים, דרך רחובות שלמים של קניות עם מותגים, ועד למקדשים מהעת העתיקה. כדי ליהנות מכל מה שיש לעיר הזו להציע, מומלץ לקחת סיורים בברצלונה. באמצעות סיורים, בין אם מדובר בסיורים כלליים או בסיורים בנושא ספציפי, תוכלו להכיר כמה מהאזורים המיוחדים ביותר שיש בעיר תוך הבנה אמיתית של ההיסטוריה המרתקת מאחוריהם.




סוגי הסיורים המתקיימים בעיר
יש מגוון רחב מאוד של סיורים בברצלונה:
·         סיורים כלליים – אלו סיורים שמתאימים מאוד לאנשים במבקרים בעיר בפעם הראשונה. סיורים אלו לרוב מאפשרים ליהנות מכמה מאתרי התיירות המרכזיים בעיר תוך כמה שעות. רובם יכללו אתרים פופולריים כמו הסגרדה פמיליה והרובע הגותי, הפארק האולימפי, רובע הרמבלס, פארק הסיוטדלה ושכונת בורן.
·         סיורים בדגש על יהדות – בעיר ברצלונה יש רובע יהודי עתיק יומין עם בתי כנסת בעלי ארכיטקטורה מיוחדת במינה. קיימים סיורים בברצלונה עם דגש על הרובע היהודי, אשר מאפשרים להציץ אל נבכי ההיסטוריה של העם שלנו.
·         סיורי אוכל – בברצלונה ישנה תרבות אוכל מרשימה, שמתבססת בעיקרה על מנות ים תיכוניות ועל הטאפאס המפורסמים. במסגרת סיורי אוכל תוכלו ליהנות ממגוון המטעמים שיש בעיר תוך סיור בשווקים המקומיים ובמסעדות נסתרות.

חשוב לבחור במדריך איכותי
הדבר החשוב ביותר בסיורים בברצלונה הוא המדריך. אם תבקרו בעיר, כדאי שתיקחו מדריך איכותי ודובר עברית אשר יאפשר לכם להבין את כל המידע על המבנים, האוכל והתרבות של העיר בקלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה