יום שבת, 3 בספטמבר 2016

סלונים מעוצבים



בעזרת סלונים מעוצבים אנו יכולים לשדרג את מראה הסלון והבית

ישנם פרטי ריהוט אשר הם לבדם מספיקים לשם יצירת אמירה עיצובית מרשימה ולשם הבאה לידי ביטוי של סגנוננו האישי לחלל. אחד מפרטים אלו הינו סלון מעוצב, אשר מאפשר לנו להדגיש את הקו העיצובי שבחרנו לחלל תוך כדי שילוב בין נוחות ואיכות. סלונים מעוצבים מתאימים להצבה בכל דירה ובית, והם משדרגים כל חלל בו הם מוצבים בצורה מידית, גם אם החלל עצמו אינו מכיל עוד פרטי עיצוב שונים.

סלונים מעוצבים מאפשרים לנו להתאים כל היבט שלהם לסגנוננו האישי

כאשר אנו בוחרים סלון מעוצב, אנו בוחרים בגדול את שלושת התכונות המרכזיות שלו- גודלו, עיצובו וחומרי הגלם בהם נעשה שימוש לשם יצירתו:
·       
גודל: גודלו של הסלון יכול להשתנות בהתאם לצרכינו, כאשר ישנם סלונים מעוצבים גדולים ביותר בעלי מקומות ישיבה רבים, וכן סלונים קטנים ואינטימיים יותר. למרות שאנו רוכשים סלון מעוצב, חשוב להתאים את מספר המקומות למספר דיירי הבית, כדי שנוכל לעשות בו שימוש בנוחות.
·       
חומרי גלם: חומרי הגלם בהם עושים שימוש לשם יצירת סלונים מעוצבים הינם חומרי גלם ייחודיים, אשר אנו לא רוצים לרוב בסלונים רגילים. חומרים אלה כוללים מתכות שונות, תחרות, קטיפה, זמש ועוד, והשילובים השונים ביניהם מאפשרים ליצור אמירה ברורה ולהתאים את הסלון לכל סגנון עיצובי שנבחר.
·       
עיצוב: העיצוב הכללי של סלונים מעוצבים מושפע כמובן מגודלו ומחומרי הגלם בהם עשו שימוש לשם יצירתם, אך הוא מושפע גם מהקווים הכלליים של הסלון, צורת הספות והפיתוחים שניתן להוסיף עליהן, ופעמים רבות הוא זה אשר נותן את הטון במראה הסופי של הסלון.
הגורמים השונים המשפיעים על מראה הסלון מאפשרים לנו לבחור את הסלון המעוצב המתאים ביותר לסגנוננו האישי ולחלל בו אנו מעוניינים להציב אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה