יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

ניקיון בתים מחיר



בחיפוש אחר חברת ניקיון או מנקה פרטית אינכם מכירים את תעריפי השכר?
הגעתם להחלטה כי אתם צריכים סוף סוף מנקה לביתכם או שאתם שוקלים להחליף ולחדש את חברת הניקיון אותה אתם מעסיקים. פירוט תעריפי השכר לניקיון בתים תוכלו למצוא כאן. מחירי הניקיון נעים בטווח די גדולהנובע ממספר קריטריונים המותאמים לסוג הבית ולדרישות הביצוע שלכם.




מהם מחירי השכרת חברת ניקיון או מנקה פרטי?
את מחירי השכר עבור ניקיון ניתן לחלק לכמה קריטריונים, ראשית עליכם להחליט מהן דרישות הניקיון שלכם ולהאריך בצורה הגיונית עבורכם כמה זמן יקח לאדם ממוצע לבצע מטלות אלו. כעת, בחרו אילו מטלות מסוימות יהיו בשוטף ויבוצעו בכל ניקיון חד שבועי או דו חודשי על ידי חברת הניקיון ואילו מטלות ניקיון וסידור הינן רלוונטיות בתדירות פחותה יותר למשל הוצאת כלי המטבח מהארונות וניקיון יסודי של כלל הארונות מבפנים וממעל, מטלה שניתן לעשות אותה באופן דו שנתי או תלת שנתי. לאחר בחירת המטלות השוטפות וקביעת זמן הגיוני לביצוע מטלות אילו עליכם להכיר את ממוצע השכר הנהוג כיום בישראל עבור ניקיון בתים מחיר ממוצע. לרוב מדובר בטווח בין 50 ש''ח ל60 ש''ח עבור שעת ניקיון וניקיון בתים הנמשך מעל חמש או שש שעות הוא יוצא מגדר הרגיל. ישנם בתים פרטיים או דופלקסים הכוללים מעל קומת מגורים אחת ומעל 120 מ''ר של ניקיון, נהוג לפצל את ניקיון בתים אלו לחצי כל שבוע.

בחירת חברת הנקיון או מנקה פרטי המותאם עבורכם
אם אין באפשרותכם להיות בבית במהלך הניקיון אז חשוב לכם לשכור חברת ניקיון אמינה ומקצועית, בעלת שם מקצועי וביקורות מעולות מלקוחות קודמים וכך תוכלו להיות מסופקים ורגועים בביתכם מדי שבוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה