יום רביעי, 1 באפריל 2015

עצות לקראת מבחני GMAT



חושבים לעבור בקרוב מבחן GMAT ולהתקבל למסלול לימודי תואר שני במנהל עסקים? יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. העצה החשובה ביותר היא לנצל את התקופה לפני המבחן לטובת הכנה מקצועית ויסודית. מכוני הכנה בכל רחבי הארץ מציעים מסגרות לימודים אפקטיביות עבור סטודנטים. מסגרת מן הסוג הזה היא תנאי להצלחה במבחן. היא משפרת את אחוזי ההצלחה בצורה משמעותית והיא מנבא את יכולת ההשתלבות באקדמיה. שווה לשאת בהוצאות על קורס הכנה ולא לסבול מעוגמת נפש כתוצאה מכישלון או ציון נמוך.

העצה השנייה היא לאסוף כמה שיותר מידע על האופי של מבחני GMAT. זהו מבחן אדפטיבי בו כל שאלה נקבעת לפי התשובה לשאלה הקודמת. התמודדות עם מבחן כזה עלולה להיות קשה ומורכבת עבור חלק מהסטודנטים, בעיקר כאשר לא משקיעים בהכנה יסודית. כדאי לנצל את מגוון הבחינות לדוגמא באתרי האינטרנט, להתייעץ עם מרצים בקורסים ולשמוע חוות דעת של חברים שכבר עברו את המבחן. ידע הוא כוח ובמבחני GMAT הוא משפיע ישירות על הציון.



חומרי לימוד עדכניים וחיזוק נושאים חלשים
עוד עצה היא להשתמש בחומרי לימוד עדכניים כאשר מתכוננים למבחן GMAT. ועדת הבחינה משנה את אופי השאלות ושומרת על דינאמיות. סטודנטים צריכים להשתמש בחומרי לימוד עדכניים כדי למנוע מעצמם הפתעות ביום המבחן. מעבר לכך, חשוב שכל סטודנט יחזק את הנושאים החלשים אצלו. הבחינה מורכבת מחלק של כתיבת חיבורים, חלק כמותי וחלק מילולי. סטודנטים צריכים לדעת איפה עליהם להתמקד ולהשקיע בכך זמן ומשאבים.

לסיכום, מטרת העצות השונות היא לתרום להצלחה במבחני GMAT ולשפר את סיכויי הקבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים. את העצות כדאי לנצל מוקדם ככל האפשר ובמסגרת קורס הכנה ייעודי.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    לימודי תואר שני במנהל עסקים יכולים להוביל הרבה אנשים לא משנה מאיזה מקצוע לתפקידים יותר ניהוליים.
    אני אישית סיימתי קורס מקצועית א והתחלתי לעבוד בתחום הפיננסים, הרגשתי שאני לא ממש את כל הפוטנציאל שלי ואז החלטתי ללכת ולעשות קורס GMAT על מנת להתחיל להכין את עצמי לתואר שני במנהל עסקים.
    הקורס עצמו היה מאוד מעניין ומאוד מאתגר, נראה לי שהקושי העיקרי לישראלים בקורס הוא להתמודד עם שיטת הלימוד של האמריקאים ולא יותר. החומר עצמו הוא די פשוט למי שיודע אנגלית אבל שיטת הלימוד שאליה אנו לא רגילים היא הבעיה במבחן GMAT.

    השבמחק