יום רביעי, 1 באפריל 2015

מולטיפוקל



איך מסתגלים למשקפי מולטיפוקל?
אחד היתרונות של משקפי מולטיפוקל בא לידי ביטוי בתקופת הסתגלות קצרה. אלו משקפיים בעלי פוקוס משתנה באיזור העליון והתחתון, מה שתורם להתאמה במגוון מצבים וסיטואציות רפואיות. במהלך תקופת ההסתגלות נאלצים אנשים שרוצים לנצל את היתרונות של המשקפיים ללמוד להשתמש בהם בצורה נכונה. הדגש הוא על היכרות עם הזוויות השונות, טווחי הראייה וניצול החלקים השונים בעדשות. בנוסף, ככל שהעדשות מתקדמות יותר כך צפויה תקופת ההסתגלות הנדרשת להתקצר. 

המעבר בין ראייה לטווח רחוק לבין קריאה מקרוב בעזרת משקפי מולטיפוקל אינו קל. מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות, לקרוא חוות דעת של רופאים ולהקצות זמן להסתגלות אופטימאלית. תופעות לוואי כמו כאבי ראש וסחרחורות נחשבות לגיטימיות ונפוצות. יחד עם זאת, תקופת ההסתגלות שווה את המאמץ היות ולמשקפי מולטיפוקל יש הרבה יתרונות שלא ניתן להשיג בדרך אחרת. 



שיפור באיכות החיים
משקפי מולטיפוקל נמצאים בשימוש של עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם. הם מונעים את הצורך ברכישה של מספר זוגות משקפיים וכך חוסכים בהוצאות. שווה להשקיע בהסתגלות למשקפיים אלו על מנת להתרגל אליהם ולתרום לראייה טבעית של העין. המשקפיים באים על חשבון בעיות יום יומיות של קשיים והפרעות ראייה. הם מתאימים לאנשים שלא רוצים להסיר את משקפי הקריאה כאשר הם מביטים למרחק, ולאנשים מעל גיל 40 שאצלם עדשת העין מאבדת מהגמישות.

משקפי מולטיפוקל כוללים היום תכנון ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר. הייצור שלהם נשען על טכנולוגיות מתקדמות והם זוכים להצלחה משמעותית. המשקפיים החדשים משפרים את איכות החיים בכך שהם מאפשרים מעבר חלק בין טווחי ראייה. הם מצמצמים את משך ההסתגלות הנדרש וכבר כעת קל יותר להתרגל אליהם בהשוואה לפתרונות ראייה מסורתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה