יום ראשון, 5 באפריל 2015

מהו מוקד הודעות?



מוקד הודעות הוא שירות הניתן עבור חברות ובעלי עסקים במגזר הפרטי והציבורי. השירות כולל הפניית שיחות והעברתן באופן אוטומטי למענה אצל נציגים מקצועיים. נציגים אלו מפיקים דו"ח הודעות ומאפשרים לבעל העסק לחזור וליצור קשר עם לקוחותיו. מוקד מקצועי ברמה גבוהה כולל מענה אנושי בשעות בהן המכשיר הנייד של בעל העסק לא פעיל, מענה במקרים בהם הקו תפוס ומענה לעסקים בשם העסק או בכל שם פרטי אחר.

נציגי המוקד עוברים הכשרה והדרכה. הם מונחים לייצג את האינטרסים של בעל העסק בצורה הטובה ביותר, גם מול הלקוח וגם מול יוצרי קשר אחרים. הנציגים מקבלים את פרטי המתקשר ורושמים את מהות ההודעה. לאחר מכן הם שולחים הודעה לבעל העסק בזמן אמת באמצעות SMS או דואר אלקטרוני. בנוסף, כחלק מהשכרת שירותי מוקד הודעות ניתן לקבל דוחות יומיים וחודשיים וכך לעקוב אחר התקדמות העסק.

יתרונות השירות
יש הרבה יתרונות אותם ניתן להשיג עם שירות מוקד הודעות. ראשית, המוקד הופך את העסק לזמין יותר עבור פניות. הוא מונע מבעלי העסק או העובדים את הצורך בהמתנה וזמינות לכל אורך שעות היום. שנית, המוקד מספק מענה אנושי ללקוחות קיימים ולכן הוא מצמצם את אחוזי הנטישה. מוקד מן הסוג הזה תורם לבידול של העסק ומספק חווית שירות לקוחות מלאה. המוקד מגדיל את נפח הפעילות ועוזר לתעדף משימות לאורך היום. 

הצטרפות לשירות מוקד הודעות כוללת מספר שלבים פשוטים ומהירים. בעל העסק פונה לחברה המפעילה מוקד הודעות, מקבל מספר טלפון אישי ומבצע הפניית שיחות מהמכשיר הסלולרי בכל שעה בה הוא מעוניין. נציגי המוקד ממלאים את פרטי הפנייה בדוח מסודר הכולל שם, טלפון ומהות הבקשה ולבסוף מעבירים אותו ללקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה