יום שני, 5 במאי 2014

הפירנאים



טיול ברכס הרי הפירנאים עם הילדים
יש הרבה יתרונות לביקור ברכס הרי הפירנאים יחד עם הילדים והמשפחה המורחבת. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא מדובר על יעד המומלץ רק עבור חובבי סקי וספורט אתגרי. בשנים האחרונות החלו להגיע אל הרכס מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם, המעוניינים לנצל את הגיאוגרפיה הייחודית של הפירנאים על מנת לחשוף את הילדים לחוויותחדשות. מצד שני, אין ספק כי מדובר על טיול אליו כדאי להיערך מראש.
היתרון הגדול ביותר של טיול ברכס הרי הפירנאים עם הילדים הוא הנגישות. לעומת רכסי הרים אחרים הדורשים נסיעה ארוכה עבור ישראלים המגיעים מתל אביב, נמל התעופה של ברצלונה מהווה יעד אטרקטיבי. אפשר להשיג טיסות נוחות לברצלונה כמעט כל השנה ולשלב ביקור בבירת קטלוניה עם הרכס הגבוה המפריד בין ספרד לצרפת. הטיסה אורכת 4 שעות בלבד, היא נוחתת בנמל תעופה מתקדם ומבצעות אותה חברות תעופה רבות ומגוונות. אפשרות אחרת היא לטוס למרסיי שבצרפת. 



תרבות וארכיאולוגיה על גג העולם
עוד יתרון של טיול ברכס הרי הפירנאים עם הילדים בא לידי ביטוי בחשיפה אל תרבות וארכיאולוגיה. אפשר לנצל את הזדמנות של זמן איכות משותף עם המשפחה, לבקר במערות בהן השתמרו ציורי קיר קדומים ולראות מקרוב ממצאים פרהיסטוריים. מי שמעדיף את האפשרות התיירותית יותר ישמח לשמוע על טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה, ביקורי טעימות של יין וגבינות ועוד.
על מנת למצות את הפוטנציאל של חופשה וטיול עם הילדים ברכס הרי הפירנאים כדאי לקבוע מראש את מסגרת התקציב. יש לקחת בחשבון הוצאות על טיסות, מיסי נמל והיטלים, דלק, לינה, אוכל, כניסה לאתרים והשתתפות באטרקציות כגון ראפטינג. מעבר לכך, הוצאות אחרות נגבות עבור ביטוח נסיעות ומטען אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה