יום שני, 5 במאי 2014

עו"ד פלילי



עו"ד פלילי מייצג אתכם בכל שלב
יש רבים אשר חושבים כי עיקר התפקיד של עו"ד פלילי הוא ייצגו החשוד בחקירה במשטרה, וכן ייצוג הנאשם בבית המשפט. אולם בפועל, אנו יכולים להסביר לכם כי עבודתו של עו"ד פלילי מתחילה הרבה לפני החקירה במשטרה ונמשכת כמובן הרבה מעבר להשלכות השונות של המשפט, במידה והדבר בכלל מגיע לכותלי בית המשפט.

סיוע רב בכל התהליך
ראשית, עו"ד פלילי יוכל לסייע לכם בהכנה עוד לפני החקירה עצמה. אנשים רבים נכנסים ללחץ מכך שהם מוזמנים לחקירה, ולא תמיד בכלל מודעים להשלכות שלה. עו"ד הוא אדם מנוסה בדין הפלילי, אשר לרוב גם מכיר את מערכת החוק מבפנים (תובעים משטרתיים ואנשי פרקליטות רבים הופכים לעורכי דין פליליים), ולכן יוכל להסביר לכם את ההשלכות השונות.
במידה והחקירה לא התנגשה לכדי כתב אישום, אזי עו"ד פלילי יפעל למען סגירתו של התיק ואף מחיקת הרישום הפלילי כולו. עורכי דין מקצועיים אף פועלים למען הפצת שמם הטוב של לקוחותיהם - שכן אם הדבר לא התגבש לכתב אישום, עדיין לעתים נותר דימוי רע על האדם, ועורך הדין מסייע לו להוכיח את חפותו בציבור בכל מקרה. 



כמו כן, גם לאחר תהליך המשפט, עו"ד פלילי יכול לסייע לייצוג של אנשים אשר נתונים במאסר, ולסייע להם לשמור על הזכויות אשר מגיעות להם, אשר יש לציין שגם במעמד של אסירים - עדיין שמורות להם זכויות רבות, שאסור שייפגעו.

נמצא אתכם לאורך כל הדרך
עו"ד פלילי אם כן, הוא אדם אשר ממש מלווה אתכם אורך כל הדרך. כמובן שעורך הדין יעשה הכל בכדי שתהליך הדין הפלילי ייפסק בשלבים מוקדמים ככל האפשר, והוא יהיה חוליה המקשרת שלכם אל מול גורמי אכיפת החוק, וישיג עבורכם את התוצאות המיטביות בכל מצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה